Mikä estää miestäsi pettämästä?
Omasta mielestäsi siis, miksi mies ei tule koskaan pettämään sinua?
Kommentit (65)
Saan vaimolta pesää aina halutessani ja kyydit on hyvät. Eipä ole tarvista käydä vieraissa kun on niin hyvä kohtelu kotona.
moraali.
En vaan jaksa uskoa että mies erehtyisi pettämisen tielle vaikka huomenna hoksaisi ettei ole rakastanut minua pitkiin aikoihin. Lopettaisi ensin suhteemme ja vasta sitten etsisi uuden naisen.
se, että menettäisi perheensä. Humalassa voisi kaiketi kontrolli pettää mutta silloin hän ei ole kykenevä. Mikään ei ole varmaa paitsi epävarmuus. Pakko on vain luottaa.
Ei hyväksy pettämistä itsekkään. Ei kai kukaan voi ikinä vannoa mitään, mutta uskoisin, että aika moni muu asia saisi ensin "mennä pieleen"/muuttua että miehelle tulisi edes mieleen pettää..
Turha näitä on murehtia, niinkuin joku aiemmin tokaisi. Nautitaan nyt vaan luottamuksesta :)
Saan vaimolta pesää aina halutessani ja kyydit on hyvät. Eipä ole tarvista käydä vieraissa kun on niin hyvä kohtelu kotona.
miettikäämme omaa osuuttamme asiaan, siskot, jos mies menee vieraisiin
päinvastoin tilaisuuksia olisi koko ajan, mies on matkatyössä. Jos pettää, niin toivottavasti ei tunne tarvetta kertoa mulle siitä.
Ei hyväksy pettämistä itsekkään. Ei kai kukaan voi ikinä vannoa mitään, mutta uskoisin, että aika moni muu asia saisi ensin "mennä pieleen"/muuttua että miehelle tulisi edes mieleen pettää..
Turha näitä on murehtia, niinkuin joku aiemmin tokaisi. Nautitaan nyt vaan luottamuksesta :)
näiden lisäksi oma mieheni ainakin joutuisi aivan tuuliajolle, kun täysihoito ei toimisikaan. jos vaihtaa kotikokin saarioiseen, niin sitten voi mennä jo vähän itteensäkin :)
Niin, mikäpä.
Minulla ja miehelläni on varmaan aika samat syyt olla menemättä vierasiin sänkyihin. On niin hyvä tässä, että ei viitsi hukata kaikkea hetken huvin vuoksi. Ei houkuta myöskään, ei ainakaan tähän mennessä.
Jos vuosien saatossa suhde muuttuu, tai minun tai hänen mieli muuttuu, niin enpä tiedä. Koskaan ei elämästä voi varmasti sanoa ja tietää.
Mitä voin tehdä? Luottaa hyvään, jota minulle on annettu! Teen parhaani.
Se estää, että mies ei yksinkertaisesti halua pettää.
Tulee sellaisesta perheestä missä pettäminen on synti....
Yritän tietysti myös itse pitää huolen ettei kotoa tarvitse lähteä vieraisiin.
Minut on kasvatettu siihen, äitini kultainen neuvo.
mies saa kotona niin hyvät kyydit ettei ole mitään tarvetta lähteä "ajelemaan ladalla kun kotona on mersu."
Mies on sanonut, että saisi käteenvetämisestä enemmän nautintoa kuin yhden illan panosta.
Ja vielä: mä olen niin älyttömän hyvän näköinen daami - täydellinen paketti, että mies ei vaan löytäisi parempaa ;-D
joka makaa tuossa lattialla ja saatiinkin hyvä keskustelu aikaiseksi. Ensinnäkin nämä asiat nousi siltä päällimmäisenä.. rakkaus, omatunto, perhe.. Eli jos nyt yritän jotenkin lyhyesti selittää niin rakastetaan toisamme niin paljon ettei ikinä voitaisi aiheuttaa toiselle mitään niin pahaa mitä pettäminen saisi aikaan ja lisäksi tyttäremme on meille molemmille kaikki kaikessa ja meidän perhe. Lisäksi molemmat tiedetään että kaikki olsi mennyttä jos jompikumpi pettäisi ja todettiin ettei mistään löydettäisi yhtä hyviä puolisoita toisillemme. Seksi ei myöskään ole niin tärkeä asia että pelkästään sen vuoksi pitäisi lähteä pettämään. Lisäksi puhuttiin että jos joskus tulisi semmonen olo että pitäisikö lähtee kattelee vähän aidan toiselle puolelle niin kaikesta pitää pystyä puhumaan. Ei ole mitään asiaa mistä ei voitais puhua omassa perheessä. Kysyin vielä et kai hän nyt tuntee sisällään että häntä rakastetaan tässä perheessä ja vastasi myöntävästi.. Varmaan silloin jos olisi jotenkin ei rakastettu tms olo niin ajutuisikin johonkin tuollaiseen.. Toivottavasti ei ikinä näin meille käy.
Ihanko oikeasti uskot että on miehiä jotka kertoo aamiaspöydässä että "kulta, minulla on nyt pidemmän aikaa tehnyt mieli mennä vieraisiin ja kaikki ohi kävelevät naiset saa hurjan kuumotuksen aikaan. Me kun ollaan näin avoimia ja rakastavia niin mitäs jos lähden Jarpin kanssa kaljoille illalla ja kokeilen onneani?"
KAIKKI miehet, nekin jotka pettää, hokee tuota samaa shaibaa vaimoilleen, eli että en minä ikinä ja perhe on niiiin tärkeä. Ja silti todella, todella moni pettää En tarkoita että sinun miehesi pettäisi, mutta kai nyt ymmärrät että jos vaimo tulee kysymään uskollisuusperiaatteista niin ei siinä mies voi vastata kuin yhdellä tavalla ettei synny riitaa.
niin miksei miehet ole täällä av:lla keskustelemassa lastenruoista, haalarimerkeistä, päiväkodeista ja ulkoiluista? Isien palsta on kuollut pystyyn ja ainoat aktiivisesti kirjoittelevat miehet ovat tuolla seksi-palstalla. Ja sielläkin haukutaan synnyttäneiden naisten alapäitä ja kehutaan maksullisia naisia ja teinejä. Joten herätkää!
on se joka ei 99% todennäköisyydellä petä. Niin luuli kaikki muutkin.
Ei siihen tarvittu kuin kunnon känni ja sillä selvä. Väitti kivenkovaan, ettei muista koko tapahtumaa. Mene ja tiedä?
Kyllä mä luulin, et mä ja lapset ollaa syy olla pettämättä, mutta viina vei petturin tielle.
Uskon edelleen, että selvinpäin ei pettäis.
Se estää, että mies ei yksinkertaisesti halua pettää.
Järki meni viinapäissä
se, että tietää, etten siitä pitäisi eikä halua loukata minua.
Rakkaus, oma perhe, hyvä seksi, kunnioitus toista kohtaan ovat sellaisia asioita, jotka voisivat pistää miettimään kannattaako pettää. Meillä oli noita kaikkia ja mies petti silti. Kännissä, mutta silti. Ujo mies, josta en koskaan olisi osannut epäillä että hän voisi pettää minua. Toivon että hän ei petä enään. Ainoa mikä voi pistää harkitsemaan on kiinni jäämisen pelko.
moraali.