Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää miestäsi pettämästä?

Vierailija
20.01.2011 |

Omasta mielestäsi siis, miksi mies ei tule koskaan pettämään sinua?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alussa sen piti kai vähän rällästää ja koetella, että olenko ihan tosissani kun en ole mustasukkainen, ainoastaan vaadin ettei se hanki tauteja ja että itse kertoo minulle, etten saa kuulla muualta. Sen moraali on kuitenkin jonkin verran korkeampi kuin minun, joten se alkoi voida niin huonosti, että lopetti. Nyt ei ole kymmeneen vuoteen kiinnostaneet muut kuin oma akka. Ihan ok niin.

Vierailija
22/65 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä estänytkään, ja ihan selvinpäin ja monesti petti. Työaikana. Jos vielä näin käy, niin peli on menetetty. Tietää sen, ja ehkä se vähän pistää miettimään. En tiedä, ikinä en ole enää varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kooma. Tosin koomasta en olisi aivan 100% varma.

Vierailija
24/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä siksi.

Vierailija
25/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estäisimme.

Mutta sitten toisaalta, jos hän haluaisi pettää tosissaan, ei taideta mekään olla esteenä.

Vierailija
26/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en 24/7 ole hänen vieressään :) En tosin pidä sitä todennäköisenä. En osaa selittää tarkemmin, mies ei ole koskaan antanut mitään syytä epäillä uskollisuuttaan eikä minusta vaikuta luoneeltaan pettäjältä. On aika ujo tapaus.

Noin yleisesti ottaen olen tähän mennessä aika hyvin osannut päätellä pettäjät kaveriporukassamme. Ei nyt 100 % oikein, mutta useimmiten. Mutta aina tulee yllätyksiä, siksi en menekään vannomaan että ikinä ei mieheni petä.

Vierailija
27/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, seksiä ei ole niin paljon kuin mies haluaisi, tosin seksi silloin kuin sitä on , on taivaallista sekä miehelle että minulle.

Mutta rakkautta, puhumista ja läheisyyttä ja tekemistä sitäkin enemmän, ja lapsia ja mukavaa perhe-elämää.

Sen verran mukava ja viisas mies, ettei koskaan milloinkaan riskeeraisi tätä. Rakastan..

Vierailija
28/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö mies voisi joskus pettää mua, mutta ainakin toistaiseksi siihen ei ole mitään viitteitä.

Mieheni tietää, etten hyväksy pettämistä, ja hän tietää, että pystyn huomaamaan pienetkin muutokset hänen käytöksessään. Ainakin toistaiseksi väitän, että jos mieheni pettäisi, se tapahtuisi kännissä kontrollin pettäessä, ja mies katuisi mokaansa ja pelkäisi kiinnijäämistä sen verran, että se alkaisi näkyä käytöksessä. Todennäköisesti hän yrittäisi jotenkin samalla sekä hyvittää että käyttäytyä mahdollisimman normaalisti, mistä taas tulisi sellainen ristiriita normaaliin käytökseen, että huomaisin sen. Mies myös tietää, etten minä katso läpi sormien, jos hänen käytöksensä vaikuttaa kummalliselta, ja otan asian puheeksi, enkä luovuta, ennenkuin hän on kertonut mikä mättää. Toistaiseksi mies ei taida olla valmis ottamaan riskiä siitä, että perheensä hajoaa kännisekoilujen myötä.

Vierailija
29/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää. Ja jos se ei riitä niin sitten pitää tehdä mitä hän parhaaksi näkee. Silloin meidän perhettä ei enää ole. Minulla sama. En koskaan menisi pilaamaan elämäämme seksin vuoksi.

Vierailija
30/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat kuitenkin varmaan pettää nimenomaan kännissä mitään ajattelematta, sen sijaan että tekisi plus ja miinus- listan siitä, mitä etuja ja uhkia pettäminen tarjoaa, ja sitten päättäisi sen mukaan. Eli miten estätte, ettei miehenne juo itseään niin kovalaan humalaan väärässä seurassa (vaikka nyt polttarit jossa viisi alastonta stripparia) ja tee jotain tyhmää, jota itsekin katuu eikä normaalisti tekisi mitään sellaista? Sillä se vain on niin, että toiset ihmiset eivät pysty tietyn promillemäärän jälkeen vastaamaan teoistaan, alkoholi yksinkertaisesti stoppaa sen mekanismin, vaikkei se olekaan puolustus mihinkään.

Vierailija
31/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäsi siis, miksi mies ei tule koskaan pettämään sinua?

Siksi,koska rakastaa minua.

Vierailija
32/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joka on todella monen pettämisen osatekijänä). Lisäksi hän rakastaa ja arvostaa minua ja perhettään. Uskollisuus kuuluu hänen arvoihinsa. Kotona on tarjolla seksiä kohtuullisen runsaasti.

Silti ei tietenkään voi ikinä ihan varmasti tietää, joskaan minulla ei ole mitään syytä epäillä mieheni koskaan pettävän.

Vierailija
33/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä ei voi estää. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Typerintä olisi murehtia moista etukäteen.

Vierailija
34/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ihan kamalasti haittaisi, jos mies pettäisi. Mutta en usko että pettää, uskon että hän mieskuvaansa ja perhekuvaansa se ei sopisi ollenkaan. ON isänsä kaltainen Kunnon Mies, ja pitää sitä kunnia-asiana.

Vierailija
35/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat kuitenkin varmaan pettää nimenomaan kännissä mitään ajattelematta, sen sijaan että tekisi plus ja miinus- listan siitä, mitä etuja ja uhkia pettäminen tarjoaa, ja sitten päättäisi sen mukaan. Eli miten estätte, ettei miehenne juo itseään niin kovalaan humalaan väärässä seurassa (vaikka nyt polttarit jossa viisi alastonta stripparia) ja tee jotain tyhmää, jota itsekin katuu eikä normaalisti tekisi mitään sellaista? Sillä se vain on niin, että toiset ihmiset eivät pysty tietyn promillemäärän jälkeen vastaamaan teoistaan, alkoholi yksinkertaisesti stoppaa sen mekanismin, vaikkei se olekaan puolustus mihinkään.

Enkä siltikään koskaan mieti että pettäisi, juo vaikka mitä.

Oletteko te ihmettelijät minkä ikäisiä ja kauanko olleet miestenne kanssa?

Itse 37 ja yhdessäoloa takana 20 v.

Vierailija
36/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei suoraan sanottuna

edes ihan kamalasti haittaisi, jos mies pettäisi.

ei se maailma siitä mihinkään kaatuisi.

Vierailija
37/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei suoraan sanottuna

edes ihan kamalasti haittaisi, jos mies pettäisi.

ei se maailma siitä mihinkään kaatuisi.

tätä asiaa miettii sitten ne, joille pettäminen olisi maailmanloppu. Siis esim harva vanhempi voinee sanoa, ettei koskaan miettisi, että sattuuko omalle lapselle jotain, tai pelkäisi sitä erityisesti silloin kuin on erityistä syytä, esim lasta ei kuulu koulumatkalta. Että jos joku asia on todella tärkeää tapahtua tai olla tapahtumatta, niin sitä miettiikin enemmän.

Vierailija
38/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos joku asia on todella tärkeää tapahtua tai olla tapahtumatta, niin sitä miettiikin enemmän.

että mitä tarkemmin vartioi, sitä varmemmin se mies karkaa.

Vierailija
39/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan.

Vierailija
40/65 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka makaa tuossa lattialla ja saatiinkin hyvä keskustelu aikaiseksi. Ensinnäkin nämä asiat nousi siltä päällimmäisenä.. rakkaus, omatunto, perhe.. Eli jos nyt yritän jotenkin lyhyesti selittää niin rakastetaan toisamme niin paljon ettei ikinä voitaisi aiheuttaa toiselle mitään niin pahaa mitä pettäminen saisi aikaan ja lisäksi tyttäremme on meille molemmille kaikki kaikessa ja meidän perhe.

Lisäksi molemmat tiedetään että kaikki olsi mennyttä jos jompikumpi pettäisi ja todettiin ettei mistään löydettäisi yhtä hyviä puolisoita toisillemme.

Seksi ei myöskään ole niin tärkeä asia että pelkästään sen vuoksi pitäisi lähteä pettämään. Lisäksi puhuttiin että jos joskus tulisi semmonen olo että pitäisikö lähtee kattelee vähän aidan toiselle puolelle niin kaikesta pitää pystyä puhumaan. Ei ole mitään asiaa mistä ei voitais puhua omassa perheessä.

Kysyin vielä et kai hän nyt tuntee sisällään että häntä rakastetaan tässä perheessä ja vastasi myöntävästi..

Varmaan silloin jos olisi jotenkin ei rakastettu tms olo niin ajutuisikin johonkin tuollaiseen.. Toivottavasti ei ikinä näin meille käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi