Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiilihydraatiton

Vierailija
20.01.2011 |

kertokaahan hyviä vinkkejä ja ruokaohjeita hiilihydraatittomaan ruokavalioon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne ja ota itse asioista selvää.

Vierailija
2/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.karppaus.info/

Itse teen ihan normiruokaa, en vaan suurusta jauhoilla vaan kermalla ja perunoiden/makaroonien sijaan laitan kasviksia joko salaatin muodossa tai lämpimänä.

Vierailija
4/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilihydraattinen joo, ja se toimii, mutta jos alkeetkin on noin hukassa, niin voi voi. Etkö osaa katsoa tuoteselosteesta, että missä ei ole yhtään hiilareita!?

Menee järki vitun wannabekarppaajien kans. Mitään ette tajua, mitään ette ymmärrä ja aiheutatte ylimääräistä paskaa johon provosoivat toiset surkukarpit tulee pätemään. Ei ihme, että on niin kohuttu ruokavalio nykyään.

Itse olen ihan yöt päivät tätä opiskellut, niin en yhtään jaksa "söin pekonia puoivuotta, kauhee olo-wannabekarppeja" Jos kiinnostaa, ottakaa selvää asioista!!!

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toki tiedämme että ruokavaliomme sisältää vähän mutta laadultaan hyviä hiilihydraatteja.

Ihmettelen että jonkun pipoa kiristää meidän karppaajien ruokavalio noinkin kovasti.

Kannattaa löysätä pipoa.

Minulta on pudonnut vähähiilihydraattisella dietillä jo 35 kg. Pudotus jatkuu.

se joka ensimmäisenä vastasi ketjuun

Vähähiilihydraattinen joo, ja se toimii, mutta jos alkeetkin on noin hukassa, niin voi voi. Etkö osaa katsoa tuoteselosteesta, että missä ei ole yhtään hiilareita!?

Menee järki vitun wannabekarppaajien kans. Mitään ette tajua, mitään ette ymmärrä ja aiheutatte ylimääräistä paskaa johon provosoivat toiset surkukarpit tulee pätemään. Ei ihme, että on niin kohuttu ruokavalio nykyään.

Itse olen ihan yöt päivät tätä opiskellut, niin en yhtään jaksa "söin pekonia puoivuotta, kauhee olo-wannabekarppeja" Jos kiinnostaa, ottakaa selvää asioista!!!

Vierailija
6/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jollain on vaikeaa ja verenpaineet nousee noin helposti. anteeksi vaan kirjoitusmuoto, kun nyt jätin siitä sen "vähähiilihydraattinen" pois ja kirjoitin vain hiilihydraatiton.

ihan vallan luulin tätä keskustelupalstaksi missä ihmiset keskustelevat erilaisista asioista, mutta näköjään olin väärässä.