Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Härkä - mies ?

Vierailija
20.01.2011 |

Kertokaapa millaista on elää Härkä(horoskooppi) miehen kanssa? Kuinka osoittaa tunteitaan ja käyttäytyy muutenkin?

Ja mikä olet itse horoskoopiltasi?

Härkimiehet voi kertoa oman näkökannan :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi LAISKIMUS. Aina pitäisi hälle olla ruokaa laittamassa, ja ämmämäiseen tyyliin arvostelee tavallista kotiruokaa (joka saa muut kehumaan, esim. kotoiset lihapullat). Itsekeskeinen ja katkera koko maailmalle. Ihan ala-arvoinen. Pian exä. Ja kaksinaamainen. Narsisti.

Vierailija
22/26 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä miehet sosiaalisia nautiskelijoita. Minulla jo kolmas menossa ja hyvin on mennyt :) itsepäisiä ovat, eivät voi myöntää olleensa väärässä. Tunteet padotaan sisälle ja sieltä ne tulee pari kertaa vuodessa ulos että räjähtää.

Kuitenkn muihin merkkeihin verrattuna herkkä. Ihana kun auttaa kokona ja nautiskelee kauniista sisustuksesta ja hyvästä ruosta. Härän syli on maailman paras paikka.

Seksi on aivan loistavaa. Härkä huomio toisen hyvin verrattuna esim Leijonaan (joka on tunnettu narsistisuudestaan).

Kuusi ihanaa vuotta yhdessä takana <3 Ja erittäin tyytyväinen olen ollut :)

Terv. skorpparityttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona ihana härkämies :)

Maanläheinen, luotettava, kohtelias, suhteen syventyessä hellä, tykkää koskettamisesta.

Hieman esittää 'jörömpää' mitä on. Tykkää, kun saa huomioo.

Huonoja puolia: Itsepäinen, hidas syttymään asioista.

Ite oon oinas, en oo ehkä ihan tyypillinen oinas. En oo niin oikukas.

Meillä menee miehen kanssa kyllä täysin yksiin se, että ei tykätä riidellä, eikä mökötetä turhasta toisillemme.

Rakastan tota ihanaa, sopivasti junttia miestä :)

Vierailija
24/26 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava, itserakas maailmannapa, pohjimmiltaan epävarma, uskaltaa leperrellä vaan riittävän kaukaisina pysyville naisille ja tätä tekeekin paljon pönkittääkseen egoaan, tekee liikaa töitä ja on mukana kaikessa kaikkialla paitsi kotona, kotona etäinen, hiljainen, ei osoita tunteita. Jääräpää, asioiden tapahduttava hänen mielensä mukaan, ei kykene asettumaan toisen asemaan, empatiakyvytön. Niin paska luonne että ihan jo hellyytävä mussukka.

Vierailija
25/26 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

David Beckham

Jack Nicholson

Sigmund Freud

Adolf Hitler

Jerry Seinfeld

Bono

William Shakespeare

Saddam Hussein

Stevie Wonder

Jay Leno

James Brown

Stephen Baldwin

Pierce Brosnan

Al Pacino

George Lucas

Hitler tai Hussein on oikeestaan yhdistyny tässä minun miehessäni.

Vierailija
26/26 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät syödä ja ovat itsepäisiä.