Härkä - mies ?
Kertokaapa millaista on elää Härkä(horoskooppi) miehen kanssa? Kuinka osoittaa tunteitaan ja käyttäytyy muutenkin?
Ja mikä olet itse horoskoopiltasi?
Härkimiehet voi kertoa oman näkökannan :)
Kommentit (26)
Härkä miehet sosiaalisia nautiskelijoita. Minulla jo kolmas menossa ja hyvin on mennyt :) itsepäisiä ovat, eivät voi myöntää olleensa väärässä. Tunteet padotaan sisälle ja sieltä ne tulee pari kertaa vuodessa ulos että räjähtää.
Kuitenkn muihin merkkeihin verrattuna herkkä. Ihana kun auttaa kokona ja nautiskelee kauniista sisustuksesta ja hyvästä ruosta. Härän syli on maailman paras paikka.
Seksi on aivan loistavaa. Härkä huomio toisen hyvin verrattuna esim Leijonaan (joka on tunnettu narsistisuudestaan).
Kuusi ihanaa vuotta yhdessä takana <3 Ja erittäin tyytyväinen olen ollut :)
Terv. skorpparityttö
Mulla on kotona ihana härkämies :)
Maanläheinen, luotettava, kohtelias, suhteen syventyessä hellä, tykkää koskettamisesta.
Hieman esittää 'jörömpää' mitä on. Tykkää, kun saa huomioo.
Huonoja puolia: Itsepäinen, hidas syttymään asioista.
Ite oon oinas, en oo ehkä ihan tyypillinen oinas. En oo niin oikukas.
Meillä menee miehen kanssa kyllä täysin yksiin se, että ei tykätä riidellä, eikä mökötetä turhasta toisillemme.
Rakastan tota ihanaa, sopivasti junttia miestä :)
Epäluotettava, itserakas maailmannapa, pohjimmiltaan epävarma, uskaltaa leperrellä vaan riittävän kaukaisina pysyville naisille ja tätä tekeekin paljon pönkittääkseen egoaan, tekee liikaa töitä ja on mukana kaikessa kaikkialla paitsi kotona, kotona etäinen, hiljainen, ei osoita tunteita. Jääräpää, asioiden tapahduttava hänen mielensä mukaan, ei kykene asettumaan toisen asemaan, empatiakyvytön. Niin paska luonne että ihan jo hellyytävä mussukka.
Vierailija kirjoitti:
David Beckham
Jack Nicholson
Sigmund Freud
Adolf Hitler
Jerry Seinfeld
Bono
William Shakespeare
Saddam Hussein
Stevie Wonder
Jay Leno
James Brown
Stephen Baldwin
Pierce Brosnan
Al Pacino
George Lucas
Hitler tai Hussein on oikeestaan yhdistyny tässä minun miehessäni.
Tykkäävät syödä ja ovat itsepäisiä.
Täysi LAISKIMUS. Aina pitäisi hälle olla ruokaa laittamassa, ja ämmämäiseen tyyliin arvostelee tavallista kotiruokaa (joka saa muut kehumaan, esim. kotoiset lihapullat). Itsekeskeinen ja katkera koko maailmalle. Ihan ala-arvoinen. Pian exä. Ja kaksinaamainen. Narsisti.