Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Härkä - mies ?

Vierailija
20.01.2011 |

Kertokaapa millaista on elää Härkä(horoskooppi) miehen kanssa? Kuinka osoittaa tunteitaan ja käyttäytyy muutenkin?

Ja mikä olet itse horoskoopiltasi?

Härkimiehet voi kertoa oman näkökannan :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeimmät tuossa edellä tulikin eli minun härkä mieheni on ainakin luotettava kuin kallio,romanttinen,itsepäinen(siis todella,jos jotain päättää niin päätä ei käännä mikään),antelias (ostaa liian kalliita lahjoja :)turvallinen,talousasioissa jämpti,oikea työmyyrä töissä ja kotona ja kehu listaa vois jatkaa loputtomiin.Ollaan oltu yhdessä toistakymmentä vuotta ja maailman paras mies mulle.Olen kalat itse.

Vierailija
2/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mulla härkämies rakastajana,ja hyvin on edellä jo kerrottu luonteesta.Hän pitää taloudellisesti hyvää huolta perheestään ja on rakastava isä lapsilleen.Välillä ottaa herneen nenään pikkuasioista mutta oikealla keinolla leppyy nopeastikkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on Ahkera, tekee paljon kotitöitä ja hoitaa lapsia.

jos kerron jostakin kodin pikkuremontista tyyliin: lamppu pitäis kiinnittää niin hän kyllä tekee sen heti eikä jää sohvalle makaamaan.

Ei ole kovin romanttinen:)

Mä olen siis itse rapu.

Avulias ja kohtelias, herrasmies. Ei kovin herkkä eikä puhelias.

Vierailija
4/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, rauhallinen, ISÄ ennen kaikkea, nautiskelija, ei missään nimessä spontaani, haluaa tehdä asiat tietyllä tavalla, ärjähtää, mutta suostuu parin minuutin jälkeen toisen ehdottamaan tapaan, teatraalinen välillä tyyliin AAUUU, SATTUUU (tikku sormessa).

Ihana mies ainakin tällä ravulle. Ollaan samalla tavalla leväperäisiä ja perhekeskeisiä nautiskelijoita.

Vierailija
5/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalatyttö ja isäni on härkä.

Hän on kyllä ahkera ja säästäväinen. Koti on tärkeä. Mutta hän on myös saita ja mustasukkainen ja hyvin omistushaluinen, etenkin äidistäni, vaikka he ovat eronneet monta vuotta sitten.

Isäni syö ja juo (liikaa). Hänelle on tärkeää, että kaikki näyttää normaalilta ja ettei naapureille anneta puheenaiheita ainakaan pahassa.

Vieraille hän tykkää kehuskella sillä, mitä hänellä on, oli se sitten auto tai vaimo tai lapset.

Isänä hän ei kylläkään ole ollut ihan parhaasta päästä. Hän ei ymmärrä ujoja lapsia ja loukkaantuu ja suuttuu herkästi, jos lapsi ei olekaan avoin ja reipas

Vierailija
6/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnettuja härkiä ovat mm. William Shakespeare, Adolf Hitler ja Paavo Lipponen.

Vierailija
7/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

adolf hitler = D

Vierailija
8/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

adolf hitler = D

Hitler in syntynyt 20.4 joka on just härän ja oinaan vaihteessa, joten varmasti piirteitä molemmilta. Monet suurhenkilöt ovat härkiä, enkä ihmettele. Härät ovat päämäärätietoisia, jämtejä, itsepäisiä.. Nämä piirteet auttavat pyrkiessä tavoitteisiin!

Vierailija
9/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen luotettava, tekee kaikkensa puolustaakseen läheisiään. oikeat arvot. kunnioitettava ja ihana rakastaja.

"huonoa" on mitä nyt joskus vähän suunnittelematon rahankäytössä :)

Kuitenkin, kalatyttö tykkää!

Vierailija
10/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Beckham

Jack Nicholson

Sigmund Freud

Adolf Hitler

Jerry Seinfeld

Bono

William Shakespeare

Saddam Hussein

Stevie Wonder

Jay Leno

James Brown

Stephen Baldwin

Pierce Brosnan

Al Pacino

George Lucas

Vierailija
11/26 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin.

Lisäksi on jääräpää, hellä ja luotettava.

Vierailija
12/26 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuittupäisiä ja helliä..

omani on tällainen hellä tapaus.

Puhuu, pussaa , pitää kädestä ja halii, niin ja on ihana rakastaja!

Vierailija
13/26 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkämies on mukava, luotettava, huolehtiva, ahkera, mutta vähän härkäpäinenkin välillä :)

Vierailija
14/26 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avulias ja kohtelias, herrasmies. Ei kovin herkkä eikä puhelias.

Vierailija
15/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tanakka, hanakka ja vähän punakkakin :) Paiskii kovasti töitä perheen eteen ja koti on maailman tärkein paikka. On luotettava kuin kallio, eikä herkällä hermostu, mutta kun "näkee punaista", on ilmassa "härkämäistä raivoa". Härkämiehen kanssa on turvallinen olo ja tasoittaa kummasti tällaisen pisteliään skorpparinkin eloa. Ja todella mahtava rakastaja, vahva ja hellä. Toistakymmentä vuotta nyt oltu ja oteltu, eikä tuota kyllä mihinkään vaihtais :)

Vierailija
16/26 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain päättää niin siitä ei hievahda vaikka haluaisikin. Rauhallinen ja tyyni samalla seksuaalisesti erittäin kyvykäs ja sensuelli.

Härkä on esteetikko, maanläheinen ja empaattinen.

Usein ei pysty tekemään sponttaaneja päätöksiä yllättäen vaan asiaa pitää aina makustella heti muuten vastaus on ei ja sitähän ei sitten muuteta. Painostettaessa härkä painaa sarvet alas eikä järkähdäkkään joten pitää osata kikkoja joilla mennä sen jörötyksen ohi.

Jos ymmärtää tuon itseppäisyyden ja osaa sen kanssa luovia niin hyvin menee leppoisan, elämästä nauttivan härän kanssa.

Itse olen härkä samoin, tyttäreni, isäni, iso-isäni, serkkupoika jne. Suku täynnä härkiä.

Vierailija
17/26 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ihana härkämies. Ymmärtäväinen, ystävällinen, auttavainen. Huonot piirteet itsepäinen, hidas tekemään aloteita ja ärhäkkä (jos sattumalta pistelen sanoillani) eli puhun suoraa ja vaadin "Nyt teet tai et tee ollenkaa" niin moi olen skorpioni, ja meillä menee hyvin. Ei riidellä härkämieheni osaa puhuu tavallisella äänelläkin että itsekin opin ei aina pidä huutaa tai suuttuu (mieheni on opettanut minua käyttäytymään) :) olemme onnellisessa suhteessa, vaikka hän pelaa. Härät ovat ymmärtäväisii tekevät alotteet hitaasti, eli pitää olla kärsivällinen! Ei pidä hoputtaa sen sarveja ei voi käännellä väännellä, silti on rakas myrtsysuuni :)

Vierailija
18/26 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu. Uskooko joku näihin vieläkin oikeasti.

Horoskoopilla ei ole mitään merkitystä. Sillä, missä asennossa tähdet näkyvät täällä linnunradan laidalla jossakin kuussa, tai ehkä toisessa, ei ole kenenkään luonteen kanssa mitään, niin mitään tekemistä.

Horoskooppeihin uskova nainen on pahin turn-off minkä tiedän.

Vierailija
19/26 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmat härkiä ja iha erillaisia ollaan avopuolison kanssa, toivon että ette oikeesti usko näihin horoskooppeihin toisaalta mitäs se mulle kuuluu.

M24

Vierailija
20/26 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2011 klo 01:45"]on tanakka, hanakka ja vähän punakkakin :) Paiskii kovasti töitä perheen eteen ja koti on maailman tärkein paikka. On luotettava kuin kallio, eikä herkällä hermostu, mutta kun "näkee punaista", on ilmassa "härkämäistä raivoa". Härkämiehen kanssa on turvallinen olo ja tasoittaa kummasti tällaisen pisteliään skorpparinkin eloa. Ja todella mahtava rakastaja, vahva ja hellä. Toistakymmentä vuotta nyt oltu ja oteltu, eikä tuota kyllä mihinkään vaihtais :)

[/quote]

Meillä myös sama yhdistelmä, mutta toisin päin. Olen härkä ja mies skorpioni. Hyvin sopii luonteet yhteen ja saadaan parhaat puolet toisissamme kukkimaan.