Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät-ketju tälle illalle alkakoon tästä!

Vierailija
20.01.2011 |

Aika oudot häät, etten sanoisi...

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kauhistelin, niin juuri ja myönnäen että johtui erilaisuudesta... Mutta kun jakso eteni välittyi lämmin tunnelma, ei riitaa, kiukkua tai muuta vastaavaa. Hääpari rakastaa toisiansa, avoimesti, peittelemättä ja ilman stressiä mammonasta. Tässä mielestäni tuli hyvin esiin että rohkea järjestää pienellä pudjetilla aivan mahtavat, omanlaiset jopa erikoiset juhlat :D Onnea poni ja aasi sekä pitkää liittoa, olette ihania, välittömiä, sydänmellisiä ihmisiä :)

Vierailija
122/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olin aika haavi auki aluksi, mutta ihailtavaa oli hyvä tahto ja ystävällisyys. Kukaan ei missään vaiheessa ollut töykeä, ylimielinen, kiukkuinen tai muutakaan ankeaa. Kiukkupussimorsiamia on nähty jo melkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tosi hyvälle mielelle eilen tuota ohjelmaa katsoessani. Ihanaa kun ihmiset uskaltavat olla omia itsejään, eivätkä kaikki ole samaa harmaata massaa ja kaikki häät samoja perinteisiä karjalanpaistihäitä:)

Terveisin, konservatiivinen GANT-rouva:)

Vierailija
124/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noihan oli aivan ihanat häät siihen viime viikkoseen verrattuna! Tai musta häissä ainakin kaikista juhlallisuuksista huolimatta loppupeleistä tärkeintä on se, että pari rakastaa ja arvostaa toisiaan! Näähän pitää toisiaan kuin kukkaa kämmenelleä, ei puhettakaan viime viikkosesta kiroilusta ja jatkuvasta tappelusta!

Vierailija
125/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo meininki kovasti hymyilyttää ja ehkä vähän ihmetyttääkin, mutta eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia. Ei ole ainaskaan minulta pois.

Vierailija
126/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kärpässieni-morsiuspuku ja sulhasella sutenöörin takki :D

Ainoa mitä mä en ehkä kyllä voi mitenkään ymmärtää oli ne pehmolelut. Ei niillä kuitenkaan mitään sen suurempaa tunnearvoa tuntunut olevan, jäi epäselväksi miksi ne piti häihin kaikki raahata.

Myös mietin, että miten se sutenööri liittyy satumetsään :D

Morsiamen taiteellisuuden huomioon ottaen juhlapaikasta olisi saanut satumaisemman metsän, tai juhlat olisi voinut pitää metsässä.

Pariskunnasta tuli tosi sellainen olo, että eivät jaksaneet yksityiskohtiin paneutua.

Hauska ohjelma, nauroin kyllä ääneen monta kertaa ihan hyväntahtoisesti.

Vierailija
127/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kyllä olevan toisiaan rakastava, hellätunteinen pari, jotka eivät mene naimisiin "vaan ku täytyy ja mummot haluaa" vaan siksi, että se on myös heille itsellensä tärkeätä. Sulhanen puhui uskomattoman kauniisti morsiammestaan ja morsian sulhostaan. Pahaa sanaa eivät kumpikaan sanoneet. Oli kyllä aidosti rakkaudenjuhla!

Vierailija
128/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuitenkaan mitään negatiivista sanottavaa.

Vierailija
129/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin nuoria ja pikkupaikkakuntalaisia, mutta

- ei kiroilua

- ei tappelua

- ei ketjupolttamista

- ei vihaa eikä väkivaltaa

Tykkäsin kovasti!

Vierailija
130/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman alussa olin sitä mieltä, että tämä ei ole totta, ettei näin outoa voi olla olemassa! Mitä pidemmälle ohjelma eteni sitä enemmän sydämeni suli näille vilpittömille, aidoille ihmisille, jotka eivät varmasti tee pahaa kärpäsellekään. Olen onnellinen kummankin puolesta, että ovat löytäneet toisensa, koska erilaisuus kuitenkin karsii ihmisiä läheltä rankalla kädellä. En soisi näin symppisten ihmisten elävän elämäänsä ilman rakkautta. Oikeastaan olen hieman kade hääparille siitä, että osaavat ottaa rennosti ja ovat sitä mitä haluavat!

Olisin 100 kertaa mielummin ollut näissä häissä kuin viimeviikon järkyissä wt-pippaloissa!!

Onnea teille ihanat Poni ja Aasi!!

Vierailija
131/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään uskoa että ne leikkii oikeesti keskenään pikkuautoilla ja sitä eläinäänet-leikkiä. Oisko tähän kuitenkin ohjaaja halunnut kokeilla jotain erikoisia juttuja ja päätynyt sitten leikkaamaan juuri nuo omituisuudet ohjelmaan mukaan? Satujen lukeminen toisilleen on ihan kiva idea, se ei oo liian friikkiä :o

Jannen bändikaveri eli bestman oli kerrassaan ihastuttava, piti IHANAN aidon puheen ja muutenkin koko ohjelma oli erilaisuuden riemuvoitto.

Alkujärkytyksen jälkeen tykkäsin kovasti. Varsinkin Janne oli symppis, hiljaisten metsien mies nimenomaan!

Vierailija
132/149 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan hääpari oli omalaatuinen, kieltämättä ja hvyän teeman ympärille olisin itse saattanut tehdä ehkä jotain toisin. Mutta kuten monta kertaa tälläkin palstalla on sanottu, ne olivat heidän häänsä ja toivottavasti heidän näköisensä.

Ainoa mikä minua todella jäi vaivaamaan, oli se että pari ei oikein tuntunut puhuvan kauheasti keskinäisestä suhteestaan, rakkaudestaan ( joo, yksityisasia teidetään, mutta nyt on kuitenkin ilmottauduttu kansalliseen tv;een viihde-ohjelmaan) ja avioliitosta yllensäkkään. Tai siis itse en ainakaan huomannut jos puhuivatkin. Ainostaan oli puhetta että "...siellä nähtiin ja sitten kävi näin ja näin ja sitten me oltiin niinku yhessä tai jotain emmä tiiä kun ei mitään sovittu ja sit mä aattelin et olis hassua kosia ja sit plaaplaaplaa..."

Ymmärsivätköhän tämä pari (varsinkaan morsian) oikeasti mistä avioliitossa on kyse? Tai siis varsinkin kun on katollinen pappi siunaamassa, miten tärkeä ja pyhä on avioliiton sakramentti?

Jos toisesta tykkää niin yhdessä voi olla muutenkin, mutta avioliitto vaatii niin paljon enemmän kuin pelkkä "no se on ihan kiva"-meininkiä.

Ok, satuhäissä nyt on ollut aina silloin tällöin sellaisia pareja, että oksat pois! hyvä ettei vedon lyöntiä laiteta pystyyn että kuka pysyy kuinka kauan naimisissa. Kait se avioliittokin tuntuu aikojen saatossa menettäneen sitä arvoaan.

Pari oli ihan suloinen enkä väitä että täydellisiin häihin tulee laittaa 10 000euroa MUTTA: Satuhäät on kuitenkin ensisijaisesti tv-ohjelma ja viihde sellainen. Jokainen saa järjestää sellaiset häät kun haluaa, mutta tämän tyyppisiin tosi-tv: ohjelmiin yleensä haetaan jotenkin viihde arvoltaan tiettyä tasoa. Ja jos menee vapaaehtoisesti tv:seen ei voi jälkeen päin itkseä jos netti-palstoilla haukutaan tai valitetaan ks. jaksoa huonoksi tai ala-arvoiseksi. Myös ikäviltä henkilöihin kohdistuvilta kommenteilta ei voi välttyä.

Mutta pari oli suloinen ja toivon oikeasti (tv:stä kun kaikkea ei nähdä ja osa leikataan pois) että parilla riittää rakkautta ja ymmärrystä pitkään ja onnelliseen avioliittoon.

Vierailija
133/149 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuli jotenkin kammottava fiilis.

Nuo naisen pelot, lapsiviha, naisen asu kaamea varsinkin se alusvaatekorsetti, joka ei edes pysynyt paikallaan. Ne taulut,joira teki kuin terapiatöitä.

Miehen puhetyyli ja miehellä sutenoorintakki aivan mauton juttu.

Molempien lapsenomaisuus.

Pehmolelut. Leikit.

Omituista saamattomuutta molemmilla.

jne

Vierailija
134/149 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nimet toisilleen myös aika puistattavia, vaikka tarkoitus ehkä söpöillä.

No onneksi eivät hanki lapsi: mitä ne olivat ponilla ja aasilla!

Vierailija
135/149 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA: Satuhäät on kuitenkin ensisijaisesti tv-ohjelma ja viihde sellainen. Jokainen saa järjestää sellaiset häät kun haluaa, mutta tämän tyyppisiin tosi-tv: ohjelmiin yleensä haetaan jotenkin viihde arvoltaan tiettyä tasoa. Ja jos menee vapaaehtoisesti tv:seen ei voi jälkeen päin itkseä jos netti-palstoilla haukutaan tai valitetaan ks. jaksoa huonoksi tai ala-arvoiseksi. Myös ikäviltä henkilöihin kohdistuvilta kommenteilta ei voi välttyä.

- ohjelman tuottaja kertoi juuri, että tähän kauteen ei ole haettu niitä perinteisiä "unelmahäitä".

Tarkoitus lienee nyt herättää ajatuksia, myös hieman syvällisempiä (kuten tässäkin ketjussa on tullut) eikä viihdyttää tavanomaisella hääohjelmameiningillä = prinsessapukujen jne rekvisiitan etsinnöillä jne.

Vierailija
136/149 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toteutus on mielestäni liian arkinen ja hutaisten tehdyn oloinen. Puitteisiin panostamalla olisi saanut hienon lopputuloksen, mutta nyt tuo näyttää lähinnä päiväkodin kevätjuhlalta.

ettei heillä ollut kovin suuria summia laittaa juhliin. Kaikki eivät ole rikkaita tai edes keskituloisia.

Vierailija
137/149 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa noilla vierailla on täytynyt noissa häissä olla! Auts!

VAikutti että paikalla on heille läheisiä ja tärkeitä ihmisiä, jotka välittävät heistä.

Vierailija
138/149 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siinä vaiheessa, kun "hiljaisten metsien mies" pohti, että "kukaan ei oikein oo koskaan tajunnu(mua)...Minttu tajusi". Kun tuon kuulin, varmistuin siitä että ei ole mitään showta. :)

Sitä kieltämättä kyllä pohdin, että miksi nämä "mä oon niin rempsee ja omaperäinen taitelijalapsi"-naiset yleensäkin VIHAAVAT LAPSIA?? Ei ole meinaan mikään tuntematon ilmiö tämä..!

Toki jokainen saa pukeutua, käyttäytyä jne. kuten tahtoo, mutta aloin jotenkin miettimään että aika säälittävää vaalia itsessään sellaista, jota inhoaa muissa. Tai jotain...

Vierailija
139/149 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavinta on ehkä se, että hääparin puolustelijat tekevät samoin kuin viime viikon parin puolustelijat tekivät, eli vetoavat siihen että vähänkään "normaalimmat" keskiluokkaiset häät olisivat jotenkin teeskenneltyjä, jäykkiä, kulissia tai muuten vaan onnettomia. Hyvänen aika, vaikka kuin olisi nimikoidut servetit ja suihkurusketus ja limusiin sun muuta, voivat häät olla lämminhenkiset ja rakkaudentäyteiset, ei siihen vaadita mitään tällaista keskenkasvuista pelleilyä!

Ja sinun päähäsi ei ilmeisesti mahdu se, että tällaiset pienen budjetin "satumetsähäät" voivat olla toisille ihan yhtä lämminhenkiset ja rakkaudentäyteiset. Ei siihen vaadita limusiinia ja nimikoituja servettejä!

Vierailija
140/149 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kieltämättä kyllä pohdin, että miksi nämä "mä oon niin rempsee ja omaperäinen taitelijalapsi"-naiset yleensäkin VIHAAVAT LAPSIA?? Ei ole meinaan mikään tuntematon ilmiö tämä..!

Toki jokainen saa pukeutua, käyttäytyä jne. kuten tahtoo, mutta aloin jotenkin miettimään että aika säälittävää vaalia itsessään sellaista, jota inhoaa muissa. Tai jotain...

ohjelman morsian olisi sanonut VIHAAVANSA lapsia (pelkäävänsä kylläkin). Ja, ettei pidä lapsista. En minäkään pidä lapsista (paitsi omistani).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan