Yhyy, meillä ei ole enää vauvaa :(((
Vauvani täytti 1 vuotta ja viimeisen kerran elämässäni vauvavaihe on lopullisesti ohi, byääää!
Kommentit (15)
ei meilläkään, ei koskaan edes tullutkaan.
Mulla 3 lasta joista nuorin on nyt 1v8kk ja viime keväänä mietin ihan samaa. Nyt nautin vaan mun ihanasta taaperoneidostani :D
Lapsiluku on täynnä ja on niin vaikeaa sopeutua ajatukseen ettei enää ikinä vauvaa... :(
itsestä tosin tuntuu että elämä on täydellistä, oon alle kolmekymmentä ja vakituisessa työssä. Oma asunto ja ihana aviomies:)
mun vauva on puolitoista.
Noh, väkisinhän se on kohta ohi:(
Eikä neljättä vauvaa enää tule.
Tiettyä surua on; vauva-aika on niin upeeta, aivan mahtavaa aikaa, ja täysillä on nautittukin.
kuopus nyt 1v3vko :( tämä kuopus oli koliikkivauva, joka ei vieläkään oikeen kunnolla nuku öitä, joten vauva-aika meni melko nopeesti ja jotenki sumuisena :/ Miten mä osaan elää ilman lastenvaunuja parin vuoden päästä :( Neljättä lasta emme halua, koska nyt jo kolmiossa liian vähän tilaa ja liian vähän rahaa.. lisäksi mulla oli jo toinen raskausmyrkytys ja munuaiset nyt sitten ikuisesti paskana.. tuskin kestäis enää kolmatta myrkytystä tai raskauttakaan.. noh syksyllä saan sentään uuden kummilapsen:)
Meillä on useampi vauva. :) Meidän vauvat on meidän vauvoja aina! :)
Otin eron 25-vuotiaasta vauvasta!
Otin eron 25-vuotiaasta vauvasta!
vauvavaiheen vuoksi. Rummuttaa vain aina sitä viimeisintä syntynyttä tytärtään ja vääntää lasta koeputkihedelmöityksellä uudelle ukolleen.
Sterilisaatio tehty ja purkuleikkausta ei tehdä. Mutta kasvain: avioero tuli siitäkin miehestä ja uusi mies taas menossa.
vauvavaiheen vuoksi. Rummuttaa vain aina sitä viimeisintä syntynyttä tytärtään ja vääntää lasta koeputkihedelmöityksellä uudelle ukolleen. Sterilisaatio tehty ja purkuleikkausta ei tehdä. Mutta kasvain: avioero tuli siitäkin miehestä ja uusi mies taas menossa.
purkuleikkauksia.
Miten luulen kuulleeni että sellaisia on tehty?
Jokaisessa vaiheessa on ne hyvät ja huonot puolensa.
Ei meilläkään:D