kokemuksia Elloksesta
Miten on toiminut? Saako helposti palautettua tavarat? Miten laskutus, tuleeko paketin mukana vai joutuuko maksamaan etukäteen ja odottelemaan mahdollisista palautuksista rahoja takaisin?
ostoskorissani nyt 452e edestä tuotteita ja emmin jatkaako...
Kommentit (11)
Oletko ikinä tilannut mitään? Palautus tehdään niin, että palautetaan tavarat. Ei kai se nyt ikinä ole helppoa tai vaikeaa, ihan tavallista.
Elloksella voi valita, hakeeko laskuasiakkaaksi. Silloin lasku tulee jälkikäteen postissa ja maksat vain pitämäsi tuotteet, joten ei tarvi palautettujen tuotteiden rahoja pyydellä takaisin.
Miten on toiminut? Saako helposti palautettua tavarat? Miten laskutus, tuleeko paketin mukana vai joutuuko maksamaan etukäteen ja odottelemaan mahdollisista palautuksista rahoja takaisin?
jos tilin, niin lasku tulee myöhemmin ja voit itse vähentää laskun summasta hinnan niistä tuotteista, jotka palautat.
joten olen Elloksen entinen asiakas.
Vaatteet eivät ole kovin laadukkaita. Ale-hinnat voivat olla kohdallaan.
Toimitus saattaa olla hitaampi kuin lupaavat.
Lasku tulee erikseen tai kai ne voi saada tilattua myös niin, että maksaa postissa tai mistä siwasta niitä nyt noutaakin. Eivät siis välttämättä kulje postin mukana, vaan muiden firmojen kyydissä.
Palautus on ainakin minulle ollut helppoa. Pakkauksen mukana tulee ohjeet. Kamat pakettiin, paketti sinne mistä sen hakikin ja pieni selvitys netitse tai paketin mukaan. Siinä se.
Ehdotan, ettet ensimmäisellä kerralla tilaa kovin suurella summalla. Jos olet tyytyväinen palveluun ja tuotteisiin, teet sitten isomman tilauksen.
kuin että se, samoin kuin pakettien noutaminen, pitää tehdä Siwoista. Mulla olisi posti melkein vastapäätä, Siwaan on kilometrejä.
Ostan silti Elloksesta aika paljon, koska en halua käyttää vähäistä omaa aikaani vaateshoppailun. Laatu on erittäin vaihteleva, varmimmalla pohjalla on kun ostaa tunnettuja merkkejä. Niissä Elloksen omissa merkeissä vastaan on tullut sekä kamalia rimanalituksia että yllättäviä hittejä.
ja minun paketit ainakin tulevat matkahuoltoon ;-)
Minulla on Ellos-tili ja maksan kuukausittain sen verran pois kun haluan. Ellokselta tulee paljon tarjouslipukkeita tyyliin "kallein tilauksesi tuote -50%", tällä tavalla olen tilannut verhoja, mattoja jne.
Tilaan enemmän kodintarvikkeita ja -tekstiilejä kuin vaatteita, mutta lähes kaikkeen olen ollut tyytyväinen. Yksi ryijymatto oli pettymys.
itse hommasin tilin niin palautukset kävi helpommin. Maksan laskun aina kokonaisuudessaan niin ei mene korkoa.
nuo luokattoman huonot vaatteet, todellakin ekassa-tokassa pesussa menee jotkut trikoopaidat ihan lumpuiksi. Mutta sit taas on sellaista tavaraa, joka kestää ja kestää, käyttöä ja pesua vuodesta toiseen, että joutuu jo kyllästymisen takia nakkaamaan ukolle öljyrievuksi. Eli laatu on epätasaista.
Elloksen omat perusvaatteet on olleet laadukkaita, siis tämä Basic-sarja, niitä olen lapsille tilannut paljon.
Tarjouskuponkeja käytän paljon. Alesta usein myös tilaan, mutta se on NIIN ärsyttävää, kun ikinä et tiedä ennenkuin tilauksen vahvistusvaiheessa, saatko haluamasi vai et.
varmaankin viime vuoden mallit vain 2 eur ylä tai alaosa. Ja ihan laadukkaan tuntuista kangasta, just sovittelin, tosin D-kupit oli yllättävän pienet.
kaikki mikä ei miellytä voi tuupata takaisin. Joskus osuu huonolaatuista sekaan mutta niitä ei tarvitse lunastaa.
ostan sieltä lähinnä merkkivaatteita alesta.