Kamalin kampaustyyli naisella?
Mun mielestä sellainen kypärä, eli oikein lyhyeksi leikattu tukka, joka ei liiku vaikka kävisi minkälainen puhuri. Toinen ääripää on sitten sellainen pitkä, rasvainen letti, joka vaan....roikkuu. ja ikää tällä rasvaletillä on sitten keski-iän hyvällä puolella.
Kommentit (34)
Mun mielestä kamalimmat on kaiken malliset laittamattomat, likaiset ja huonokuntoiset hiukset. Hiuksista täytyy pitää huolta.
Mun nähdäkseni, jos hiukset ovat luonnontilassa, niin ne eivät ole kovinkaan huonokuntoisia vaikka rumilta näyttäisivätkin.
Laittamattomia tosin voivat olla, mutta ovatko nämä muka kamalampia kuin moneen kertaan permanentatut, vaalennetut, palaneet pehkot?
Sellaiset ovat todella huonokuntoisia.
Niin siis en tarkoittanut pelkästään luonnotilassa olevia hiuksia, vaan kaikkia hiuksia mitä en ole laitettu. Esim. laittamaton permis on jotain ihan järkkyä, ja lyhyt tukka harvalla näyttää yhtään miltään laittamattomana. Se kuinkan paljon sit tukka tarvitsee laittaa, niin se onkin sitten ihan toinen juttu. Sillä ei ole mitään merkitystä meneekö siihen 2 min vai 1,5h, kunhan se näyttää hyvältä.Enkä nyt siis tarkoita että joka päivä tarvii olla juhlakampaus, vaan huoliteltu. Luonnollista tukkaakin pitää laittaa... Jos on badhairday ni sitten on siihenkin omat keinonsa... esim. hattu.. ;)))
Ja oikeastaan mikään tukka ei näytä hyvältä likaisena.. Vai onko joku erimieltä?
kerro mitä mun pitäis tehä,kun imetysaikana tukka rasvottuu ihan sikanopeesti. Siis etutukka lähinnä. Aamulla pesen ja laitaan ja iltapäivällä etuhiuksista osa tihkuu rasvaa.. noinniinkuin kärjistetysti:) Oon siis tahtomattani rasvaletti vaikka mulla olis muuten ihan ok fleda. Auta siis mua..
kerro mitä mun pitäis tehä,kun imetysaikana tukka rasvottuu ihan sikanopeesti. Siis etutukka lähinnä. Aamulla pesen ja laitaan ja iltapäivällä etuhiuksista osa tihkuu rasvaa.. noinniinkuin kärjistetysti:) Oon siis tahtomattani rasvaletti vaikka mulla olis muuten ihan ok fleda. Auta siis mua..
varsinkin jos on vielä akne, kuten usealla "rasvaletillä" on. Jos ei kuurin tarvettä niin pesu 2 kertaa päivässä.
t. en oo kampaaja
siis mitä toi roaccutan on? Oon kuullu joskus mut mulla ei kyllä oo aknea ollu ikinä eikä nytkään. Iho on ihan ok. Mut tää tila on toivottavasti tilapäistä,kannattaako silti tuota koittaa..? Mistä saa,reseptilläkö?
Roaccutan on reseptilääke jota ei ehdottomasti pidä mennä ottamaan raskaana ollessa, koska aiheuttaa sikiövaurioita. kuurin jälkeenkään ei saa raskautua 6 kuukauteen.
roaccutanista tai miten se nyt kirjoitetaan.. en ole raskaana vaan imetän.
sellaiset lyhyet ja miesmäisesti leikatut hiukset, joihin ollaan yritetty saada hiven naisellisuutta laittamalla päällihiuksiin pienillä tai korkeintaan keskikokoisilla rullilla tehty permanentti kohottamaan koko komistusta. Niitä näkee paljon + 50-vuotiailla naisilla joilla "ei ole aikaa eikä kiinnostusta vääntää ja kääntää hiuksia joka jumalan päivä". Tämän kampaustyylin edustajattarilla on jostain syystä hyvin usein myös hyvin syvä ryppy kulmien välissä.
Rasvaiset hiukset eivät myöskään koskaan ole kauniit.
Ei kai Tuksulla ole omia hiuksia ollenkaan enää, pidennystä ovat
No missäs helvetissä sä luulet niiden pidennysten olevan kiinni? Urpo.
Päällä pysty, takana kerroksittain leikattu suora puolipitkä takatukka.
Näitä näkee aika usein kampaajilla. En voi käsittää.
hiustenpidennys jota ei ole leikattu muotoon, tai hoidettu mitenkään. eli huonokuntoisia 'naruja' pää täynnä.
just korvannipukkaan ulottuva tasapitkä polkka jossa on tasainen otsatukkakin.
Kaikki siilimäinen edessä, sivuilla tai takana. Oletetaan silti, että hiukset pidetään puhtaina!
Mun nähdäkseni, jos hiukset ovat luonnontilassa, niin ne eivät ole kovinkaan huonokuntoisia vaikka rumilta näyttäisivätkin.
Laittamattomia tosin voivat olla, mutta ovatko nämä muka kamalampia kuin moneen kertaan permanentatut, vaalennetut, palaneet pehkot?
Sellaiset ovat todella huonokuntoisia.