Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät käytä koskaan paitapuseroita?

Vierailija
20.01.2011 |

En vain osaa, vaikka pitäisi kuulua joka naisen asialliseen garderobiin.

Tulee tätiolo, vaikka täti- ikäinen olenkin(34-v)

Jakun tai bleisetin alla ohut neule tai trikoopaita. En omista yhtäkään paitapuseroa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku on niin laatikkomainen kroppa. Kietaisumalli sopii.

Vierailija
2/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jotenkin liian suora vartalo (miesmäinen) niihin ja lisäksi olen hikoilevaa sorttia ja jotenkin liian sporttinen. Ne näyttää mun päällä aina ryppyisiltä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista edes kuin yhden jakkupuvun, sekin hautajaisia varten ostettu ja ainoastaan siellä pidetty.

Paitapuseroihin suurin syy myös tuo rintavuus. Oman kokoiset paitapuserot eivät vain mene kiinni ja sitten pitäisi ottaa teltta tai maksaa maltaita ompelijalle.

Vierailija
4/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään mietin, että miksi paita ja pusero ovat eräässä toisessa kielessä (oppikirjani mukaan) eri sanat, kun minusta ne ovat synonyymejä.

Vierailija
5/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kiinnittänyt huomiota että noissa topeissa on yleensä aina elastaania tai muuta synteettistä materiaali (akryyli varsinkin kauhistus!) niin mietiskelin että paitapuseroista löytäisi varmaankin luonnollisempia materiaaleja? Eihän tuollaista venyvää taida saadakaan ilman elastaania? Ehkä mä jonain päivänä löydän päältäni kuitenkin sellaisen :)

Vierailija
6/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi rintava, enkä ole löytänyt paitista joka istusi hyvin. Joko on teltta, tai sitten kirraa rintojen kohdalta.

Vierailija
7/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 18 vuotiaana käytin paljonkin =)

Vierailija
8/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kokenut, että "pitäisi" kuulua jokaisen vaatevarastoon. Ei ole tullut yhtään tilannetta, että olisin sellaista kaivannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan