Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitää olla oikeasti hullu päästäkseen hoitoon.
20.01.2011 |
Pakkohoitolähete ei läpsähdä, vaikka uhkais polttaa koko rivitalon asukkaineen päivineen.
Kommentit (3)
Paikoista on muutenkin huutava pula, niin ei kai sinne mitään huomion- tai muun hyödynhakuisia ei-sairaita laiteta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sukulaista yritettiin saada hoitoon vastoin tämän tahtoa. Lääkäri sanoi suoraan, että pakkohoito onnistuu vain jos on vaarallinen itselleen tai muille.
Itselleen vaaralliseksi ei katsottu että tahtoi jäädä pakkaseen nukkumaan...
Alue: Aihe vapaa
on enemmän poliisiasia. Ei normimielisairaalassa ole rikollisia yleensa.