Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa eräs tuttava, joka fb:ssa usein kirjoittaa

Vierailija
20.01.2011 |

kaikkea rasistista tai siihen suuntaan viittaavaa, ja liittyy sellaisiin ryhmiin ym. Tää tyyppi on ite aina ollut työtön sos.pummi, joka tehtailee lapsia eri miehille jotka myös ovat yleensä työttömiä tai tekevät sillon tällön jotain hanttihommia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä itsellään on oikeus erilaisiin tukiin. Vaahtoavat kuinka me suomalaiset veronmaksajat maksamme mamujen kulut. Tekis eräiltäkin mieli kysyä, että kukas sen heidän elämisensä maksaa ja että millä veroilla he niitä mamuja oikein elättävät. Itsellä ei ole mitään yritystäkään mennä töihin, ei varmaan ole aikaa kun pitää miettiä näitä mamukysymyksiä.

Että ärsyttää, mamut sentään usein haluavat töihin!!! Mulla ei ole mitään työttömiä vastaan, mutta elämäntapatyöttömät ärsyttävät kyllä.. Olisivat edes hiljaa, eivätkä arvostelisi muita....

Vierailija
2/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kuvia itsestään joissa on puolialaston.

On pieniä bikini kuvia, tosi lyhkäisiä minihameita tai mekkoja joissa melkein näkyy *piip*.

En ihmettelisi jos olisi siis parikymppinen hupakko jolla olisi irtosuhteita ja asuisi yksin, mutta kun on yhden lapsen äiti ja vaihtelee miehiäkin aika tiuhaan.

En tiedä mitä muut sitten ajattelevat mutta itse en viitsisi eikä kävisi mielessäkään äitinä pistää tuollaisia kuvia julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen jos ei hän tykkää tummista?

Vierailija
4/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten tuo hänen työttömyytensä liittyy siihen jos ei hän tykkää tummista?

mutta varmaan siten, että monet mamunhokijat tapaavat arvostella maahanmuuttajia tuilla elelemisestä, vaikka itse olisivat vannoutuneita yhteiskunnan elättejä (esim. täällä palstalla Psykomamma).

Näetkö ristiriidan?

Vierailija
5/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun monet kailottaa raskaudestaan fb:ssä jo ihan alkuvaiheessa. Ite en kailottanu ja siitä olen iloinen, loppu kun oli kaikkea muuta kuin onnellinen. Että miettisivät vähän ennen kun avautuvat... Aina se ei niin itsestäänselvää ole.

Vierailija
6/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tuttava kirjoittelee todella rasisitisia "neekerit vittuun raiskaamasta ja viemästä meidän rahat"-tyylisiä kommentteja. Ja mitä on itse? Kouluttamaton sossun rahoilla elelijä.

Minullakin on maahanmuuttokriittisiä ajatuksia, mutta valikoin tavan ja paikan missä niitä esitän. Näin tekevät myös kaikki tuttavani joilla on yhtään sivistystä.

Vierailija
7/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä itsellään on oikeus erilaisiin tukiin. Vaahtoavat kuinka me suomalaiset veronmaksajat maksamme mamujen kulut. Tekis eräiltäkin mieli kysyä, että kukas sen heidän elämisensä maksaa ja että millä veroilla he niitä mamuja oikein elättävät. Itsellä ei ole mitään yritystäkään mennä töihin, ei varmaan ole aikaa kun pitää miettiä näitä mamukysymyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi