Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

broilerisuikalaiden marinointi

Vierailija
20.01.2011 |

kertokaapa miten te ne nyt sitten itse marinoitte ja maustatte, kun kerran valmiiksi marinoitujen käyttäminen on niin syntiä? itse olen vielä niitä käyttänyt, mutta ehkä siirryn marinoimattomiin myös

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalalientä, ihan mistä tykkää

Vierailija
2/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä nyt sen kummemmin marinoida esim etukäteen? Itse tein just kastiketta marinoimattomista ja laitoin kastikkeseen ihan vaan currya ja suolaa + ruokakermaa ja valmiiseen kastikkeeseen vielä turkkilaista jugurttia. Tein siis kana-kasvis kastiketta... jos haluat jotenkin esim marinoida niin laitat vaan vaikka rypsiöljyä, sit sinne mausteita, esim broilerimaustetta,valkopippuria, jotain yrttiä, suolaa, paprikaa.. chiliä....??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse maustan suolalla ja mustapippurilla. Curryä toisinaan ja joskus rakuunaa.

Joskus teen jukurttimarinadin ed.pvänä. Juggea, valkosipulia, sitruunamehua, suolaa ja pippuria.

Nim.pari vuotta sitten "kääntynyt"

Vierailija
4/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa valmista currytahnaa, missä on ties mitä mausteita. Sitä lykkään melkein aina kanan sekaan. :) Ja muutenkin ihan perusmausteet, eihän niitä nyt marinoida tarttee. Eli suola ja pippuri, paprikajauhe jne. Kokeilemalla löytää oman lempparin.

Vierailija
5/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhden seoksen osaan ulkoa: soijakastiketta, balsamicoa ja aavistus hunajaa sekaisin (+chilipippuria) ja pannulle kanan, nuudelien ja vihannesten sekaan.

Vierailija
6/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivasti hunajaa, paprikajauhetta, currya, suolaa, mustapippuria ja soijakastiketta.

Vierailija
7/7 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

öljyt ja sekaan chiliä, valkosipulia, currya ja grillausmaustetta ja sitten tietty broilerin fileet perään. Hyvää oli!