Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua työpaikan buffatarjoiluun, pls!

Vierailija
20.01.2011 |

Meillä pieni työpaikka järjestää juhlat, joihin on tulossa (yllättäen niinkin paljon!) n. 40-45 ihmistä. Fasiliteetit on täällä tstossa jääkaappi, mikro, vedenkeitin ja mikro, ja juhlat ovat heti työajan päätyttyä, klo 16-18.

Onko ideoita mitä ihmettä tarjottaisiin??? Tarkoitus kun olisi selviytyä ominvoimin, eli ilman ulkopuolista catering-apua, mutta nyt alan epäilemään ettei ole mahdollista. Tarjottavan ei tarvitse olla mitään gourmet-tasoa, kuitenkin jotain pientä syötävää kun kerran duunipäivän jälkeen. Apua pls, keksikää jotain helppoa!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä löytyy apu asiaan kun asiaan! Kotikokit, auttakaa nyt!

Vierailija
2/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa niitä mikrovalmiita pieniä karjalanpiirakoita ja tuorejuustoja.

Voisiko joku kotona etukäteen tehdä jonkinlaisen piirakan. Helppoa ja tulee nopeasti ja edullisesti. Pellillisestä riittää yllättävän suurelle porukalle kun valmiiksi paloittelee (meidän työpaikalla minä yleensä tuon juuri jonkun kinkku paprikapiirakan joka on sikahelppo ja edullinen).

Tässä joitakin vaihtoehtoja...Iloista juhlaa hyvän ruoan merkeissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä voisi varmaan saada apuja.

Mitä muuta?

-jaatte tehtävät etukäteen

-pikkupiirakoita

-pellilisiä piirakoita jokainen tekee

-salaattia esim. riisipohjainen niin käy gluteenittomillekin

Vierailija
4/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisikin ruokala niin ilman muuta hakisin sieltä, vaan ei ole. Tilannetta ei mitenkään paranna se että olen ainoa nainen täällä, siis jos noita piirakoita esim. kaikki tekis. Järjestelyihin pistän toki ukot osallistumaan, mutta en usko et saan ne leipomaan:)

Vierailija
7/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten älä ala näpräämään mitään pikkusuolaista, koska ne loppuisivat kesken, jos niitä ei ole paljon. Minä tekisin jotain tämmöistä:

Paistaisin kotona cocktailpiirakat ja tekisin munavoin.+ patonkia ja levitteitä. (piirakoiden ja patongin lämmitys mikrossa)

Perunasalaattia (vaikka kirkkaaseen liemeen) ja kana-pastasalaattia.

Kertakäyttölautaset ja haarukat, veitset levitteisiin ja munavoihin.

Makeaksi herkuksi esim. kääretorttuleivokset (kääretorttuviipaleet tarjottimelle, pursotus kermavaahtoa päälle ja koristeeksi vaikka persikkasuikale). Kääretortut (3kpl) voit tehdä hyvissä ajoin etukäteen ja vaikka pakastaa, puolijäisenä helppo leikata....

Vierailija
8/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sinä yrittäjä vai miksi sinun pitäisi tehdä tarjottavat? Jos et ole, etsi lähin pitopalvelu/ravintola/kahvila, joka tekee haluamasi salaatit, voileipäkakut yms.

Ei anna kyllä firmasta kovin hyvää kuvaa, jos siellä on hätäsesti räpelletty jotain tarjolle..

Vierailija
9/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain päin! Mulla alkoi itselläkin mielikuvitus lentää kun luin teidän ideoita, olin jotenkin ihan tukossa kun alkoi jo kuullostamaan mission impossible -tyyppiseltä touhulta! Kiitos siis teille :)))

Vierailija
10/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ainakin tykkäävät, hommaat vaan kaasugrilliin tilaan ja runsaasti makkaraa ja kanankoipia, itse voit tehdä makaroonisalatin ison kulhon.

Jälkiruoaksi todellakin pakaste kakkuja

Vierailija
11/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapiirakoita ja nakkeja

ja mikroon vaan

Vierailija
12/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ainakin tykkäävät, hommaat vaan kaasugrilliin tilaan ja runsaasti makkaraa ja kanankoipia, itse voit tehdä makaroonisalatin ison kulhon.

Jälkiruoaksi todellakin pakaste kakkuja

Vierailija
13/13 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis tosi kiva vaikka autokorjaamosn bileissä...ei taida oikein tstotiloihin käydä :)