Jos miehesi olisi teillä ollut päävastuussa lastenhankinnasta...
... niin montako lasta teillä olisi? Vai olisiko yhtäkään?
Ja päävastuulla tarkoitan sitä, että nostaa kissan pöydälle ensimmäisenä ja sanoo: "Haluan lapsen, nyt jätetään ehkäisy, jookos?"
Kommentit (34)
paitsi minulla oli sanomista asiaan
joten 2 on ja nämä 2 tuli tuolla tavalla
Mies halusi ekana lasta. On muutaman vuoden vanhempi, ehkä siksi. Kysyi toista, kun eka 6kk, itse haluan vielä toipua kunnolla ekasta synnytyksestä. Olen tyytyväinen, että mies herätteli minut hieman aiemmin äitiyteen. En tiedä, milloin itse olisin herännyt. Ja haluan myös useamman!
En tiedä, montako olisi ehtinyt tulla. Kumpikin on kuitenkin sitä mieltä, että 2-3 on sopiva määrä.
Kaksi lasta on. Yhtäkään ei olisi, jollei mies olisi asiaa puheeksi ottanut.
mutta ne olisi tehty pari vuotta myöhemmin.
Minä haaveilen vielä kahdenkin lapsen jälkeen lisälapsista, ja joka kerta kun asia tulee jotenkin puheeksi, mies toteaa, että hän olisi ollut ihan tyytyväinen vaikkei olisi tullut yhtään lasta.
Joten se olen minä joka laittaa sitten stopin :)
Nyt on 2 lasta, voisin haluta vielä yhden, tuskinpa ihan viittä :)
Eka raskaus oli vahinko, mutta mies oli myös sitä mieltä että aborttia ei tehdä. Toisen lapsen kohdalla kävi niin että mä kerran sanoin että "mulla taitaa olla vähän vauvakuume". Mies sen jälkeen itse ehdotti että tehdään se lapsi.
Meni 7 vuotta ja molemmat oltiin sitä mieltä että meidän lapsiluku saa jäädä kahteen, kunnes sitten mies "sairastu" vauvakuumeeseen, ja mä voi sanoa että se jos mikä oli välillä jopa ahdistavaa. Mies se sitte parin vuoden jälkeen sai puhuttua mut ympäri ja nyt meillä on parikuukautinen vauva.
Mutta ilmoitin vaan, että minusta tulee nyt äiti ja hän saa miettiä hetken, tuleeko hänestä isä vai vain maksaja.
(hänestä tuli isä ja maksaja)
ja 2 meillä onkin.
Ensimmäinen oli vahinko, mutta mies oli se joka ei edes miettiny aborttia(nuoria oltiin). Ja toinen tuli 2 vuotta ekan jälkeen, mies halus pienellä ikäerolla. Ja itsekin olen tyytyväinen:) Mies ei halua enempää, enkä minäkään. Ellei sitten iltatähti tule myöhemmin...
että ehkäisy jätetään pois, kun mennään naimisiin. Olimme asiasta yhtä mieltä, joten ei meistä kumpikaan ollut asiassa aloitteellisempi. Lapsia olisi siis yhtä monta kuin nytkin (eli yksi) ja lisää tulee toivottavasti pian.
Hänne parhaalla kaverillaan on 8 ja vähintään samaan pääsy oli hänen tavoitteensa alusta alkaen. Minä löin jarrut pohjaan 5 jälkeen...
Nyt ollaan jo mummi ja pappa
Mies väliin puolileikillään vieläkin haikailee vauvaa. Yhteisesti on kuitenkin mietitty, että tässä se nyt on.
Meillä se on aina ollut mies, joka on aloitteen tehnyt. Molemmat lapset on ihan toivotusti ja tietoisesti yrittämällä saaneet alkunsa.
ja yksi yhteinen onkin, kaikkiaan yhteensä 3.
kiinni, niin ei olisi yhtään. Tosin nyt olen suunnattoman onnellinen tuosta yhdestä ja myös erittäin tyytyväinen siihen, että olemme miehen kanssa lapsiluvusta yksimielisiä.
kun mieheni tapasin. Se tahtoi senkin omakseen.
Kun myöhemmin tulin vahingossa raskaaksi, mies maanitteli pitkään, etten tee aborttia. En sitten tehnyt ja meillä on toinenkin ihana lapsi.