Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas reissuussa, ja minä kiltisti viikkaan sen pyykkejä

Vierailija
19.01.2011 |

Kyllä sapettaa! Mies huitelee taas tod.näk. naisissa, ja minä olen kotona kiltisti viikkaamassa pyykkiä. Pitäis varmaan jättää se renttu. Toisaalta aika paljosta minä ja lapset jouduttaisiin luopumaan.

Koko elämäntyyli ja -arvot perustuvat pitkälti miehen omistamaan sukutilaan, jossa asumme ja kasvatamme hevosia. Millään ei haluaisi tästä kaikesta luopua. Vaihtoehtona tälle maalaisidyllille olisi avioeron jälkeen vuokra-asunto kerrostalossa.

Kotona ollessaan mies on kuitenkin hyvä isä ja vähintään kohtuullinen aviomies. On vaan pateettinen häntäheikki. Mielipiteitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa, että leikkaa sen pyykit silpuksi. Inhottava tilanne.

Vierailija
2/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyykkinsä viikkaa itse.

On varmaankin syömässä jossain ravintolassa nyt työpäivän jälkeen. Jos vieraissa kävisi kerrankin, jättäisin sen.

Ei ole aihetta epäillä, mutta sellaisen tapahtuessa näyttäisin ovea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyykkinsä viikkaa itse. On varmaankin syömässä jossain ravintolassa nyt työpäivän jälkeen. Jos vieraissa kävisi kerrankin, jättäisin sen. Ei ole aihetta epäillä, mutta sellaisen tapahtuessa näyttäisin ovea.

Kun ei voi sille sitä ovea näyttää. Ihan itse saa lasten kanssa siitä ulos kävellä.

Vierailija
4/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanois kohtuuliseksi sellaista aviomiestä joka käy vieraissa.... jos lapset eivät ole enää ihan pieniä, tai siis ovat vaikka yli 3-vuotiaita, niin lähtisin sinuna lätkimään. Toki voit yrittää ekaksi saada miehestä kunnollisen. vaikka olis avioehto niin voit saad neuvoteltua itsellesi kunnon korvaukset, jos olet ollut kotiäitinä ja menettänyt näin työpaikan ja työpaikan eläkerahat.

Vierailija
5/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilys?

Vierailija
6/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varma en voi olla, että juuri nyt on. Mutta kyllä sillä taas toinen nainen on.

Vierailija
7/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään olisi mitään syväluotaavampaa mielipidettä? Kyllähän tuollaista retaletta pitäisi takapuoleen potkaista, mutta kun asiassa on nyt se toinenkin puoli.

Vierailija
8/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimään, mitä haluat omalta elämältäsi.

Jos sinulle riittää ulkoisesti hyvät olosuhteet ja epäluotettava mies, tyydy siihen.

Jos arvostat itsesäsi, etkä tahdo olla miehelle pelkkä palvelija, hae muutosta.

Ymmärsin, että joskus on toinen nainen ollut ja epäilet jälleen näin olevan. Kuinka selvititte tuon aiemman jutun? Katuiko mies ja lupasi parantaa tapansa?

Jos toistaa samaa kuviota, hanki hyvä nainen oma elämä lasten kanssa ja lopeta kuramattona oleminen.

Vierailija
9/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimään, mitä haluat omalta elämältäsi. Jos sinulle riittää ulkoisesti hyvät olosuhteet ja epäluotettava mies, tyydy siihen.

Mitä ovat "ulkoisesti hyvät olosuhteet"? Kysymys ei ole perinteisistä kulissien ylläpitämisestä. Lähipiiri kyllä tietää tilanteen. Ja tämä elämäntapa mistä pitäisi eron myötä luopua, ei ole mielestäni ulkoisesti hyvä, vaan ihan oikeasti haluan näin elää (siis pettämistä lukuunottamatta tietenkin).

Jos arvostat itsesäsi, etkä tahdo olla miehelle pelkkä palvelija, hae muutosta.

En ole miehelle pelkkä palvelija. Tämä pateettinen häntäheikki kyllä arvostaa ja rakastaa minua omalla tavallaan. Ehkä tuosta "minä vaan viikkaan pyykkejä" kommentista saattoi paistaa tällainen asetelma totuutta enemmän läpi...

Ja tätä itseni arvostamista ja itsekunnioituksen puutetta olen miettinyt. Arvostan itseäni ja elämäntapaani. En osaa päättää onko minulla tavallista huonomnpi itsetunto, kun siedän tällaista, vai onko itsetuntoni tavallista parempi, kun pystyn elämään tällaisen kanssa. Alkaa vaan väsyttämään tämä tilanne.

Ymmärsin, että joskus on toinen nainen ollut ja epäilet jälleen näin olevan. Kuinka selvititte tuon aiemman jutun? Katuiko mies ja lupasi parantaa tapansa? Jos toistaa samaa kuviota, hanki hyvä nainen oma elämä lasten kanssa ja lopeta kuramattona oleminen.

Onhan näitä selvitelty. Mutta tekeekö tämä tilanne minusta todella kuramaton? Eikö mikään muu, kuin tämä miehen ilman suuria tunteita tapahtuva pettäminen ole elämässämme merkityksellistä? Tosin mietityttää, mitä elämä tuo mukanaan 15 vuoden kuluttua...

Vierailija
10/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu, kun suhde miehen kanssa ei onnistu vielä silloinkaan, kun lapset muuttavat pois kotoa? Voi olla aika katkeraa luopua elämästään silloin. Nuorempana voisi vielä rakentaa itselleen jotain ihan uutta ja omaa.

Vierailija
11/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin ei saa edes koskea.Juu,ei ole ongelmia,tekee mielellään kotitöitä,toisaalta meillä ei ole hevosia eiköä kotitilaa.

Vierailija
12/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin ei saa edes koskea.Juu,ei ole ongelmia,tekee mielellään kotitöitä,toisaalta meillä ei ole hevosia eiköä kotitilaa.

.. jos ei pyykkeihin saa edes koskea. Tarkasta nyt huulipunatahrat hyvä nainen. Heh!

Vierailija
13/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nyt sitten se menee niin, että itse saat ulos marssia, niin suosittelen sitä lämpimästi. Jos sinä et miehelle yksin riitä, olet väärän miehen kanssa. Et voi olla niin sinisilmäinen, että unohdat sen mitä miehesi selkäsi takana touhuaa, jos hän kotona ollessaan on "vähintään kohtuullinen aviomies". Tuskin olet kymmenen vuoden päästä enää tyytyväinen, kun olet sitten jäänyt yksin lapsien kanssa, ja sinut on passitettu sinne kerrostaloon, ja sinun nykyinen maalaisidyllisi onkin jonkun toisen. Luopuminen ei tarkoita sitä, etteikö voisi elää onnellisesti!

Vierailija
14/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin lähtisin kunnialla ja oma-aloitteisesti. Enkä todellakaan jäisi odottelemaan,et millon ukko löytää uuden emännän tilalleni. Rakkaudestahan liitossa ollaan eikä jonkun asunnon tai tilan takia!

Todennäköisesti miehes kauhistuisi jos päättäisit lähteä,kuka sitten hoitaa kaikki sun tekemät työt?:D

Vierailija
15/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin lähtisin kunnialla ja oma-aloitteisesti. Enkä todellakaan jäisi odottelemaan,et millon ukko löytää uuden emännän tilalleni. Rakkaudestahan liitossa ollaan eikä jonkun asunnon tai tilan takia! Todennäköisesti miehes kauhistuisi jos päättäisit lähteä,kuka sitten hoitaa kaikki sun tekemät työt?:D

Ehkäpä se on sitä tyyppiä, joka ei hanki sitä uutta emäntää. Vaikea juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan