Muita toheloita, jotka törmäilevät ovenkahvoihin, tiputtelevat
tavaroita, tippuvat tuolilta (kuten tänään, vaihteeksi) ja onnistuvat vahingoittamaan itseään milloin milläkin esineellä, esim. jääskrapalla? Itsellä tosin hyvin matala verenpaine mikä voi välillä vaikuttaa kompurointiin, kun huippaa, mutta muuten olen kyllä kävelevä katastrofi :(
Kommentit (16)
tommoista... luuleekohan ihmiset, että mun mies hakkaa, kun mustelmia piisaa... :-O No ei... äitini aina sanonut, että "vika" kulkee suvussa, ei olis posliinikauppaan asiaa.
ap
Täällä samanlainen, koko ajan on mustelmia jossain ja kaikki putoo ja jos viinilasi on pöydässä niin alle 10 minuutissa se on kaatunut jonkun päälle. Miehellä menee tohon niin paljon hermot, että esim viinini juon nykyään mukista :)
Eikä meillä mies tasan pieksä minua. Kävelen päin ovenpieliä, jään hihasta jumiin ovenkahvoihin, tiputan kaikki tavarat, kaadan lasit ja todellakin satutan itseäni mitä ihmeellisimmillä tavaroilla. Juustohöylä on vaarallinen, sillä tulee isot haavat.
ja mulla myös alhainen verenpaine. Siis todella alhainen. Ei kuitenkaa ehkä noin paha ku sulla.
on sellaisia päiviä että mikään ei yksinkertaisesti pysy käsissä ja kolhin varpaat ja kyynärpäät ja kaikki menee muutenkin vituilleen. Onneksi ei kauhean usein.
AP: en yhtään ihmetteli jos sun miehesi luullaan hakkaavan sua, jos kerrot ihmisille että sulla on vammoja jotka ovat seurausta omasta kömpelyydestäsi :o
raskausaikana.. Ihan hermot meni kun mikään tavara ei pysynyt käsissä ja törmäilin kaikkeen mahdolliseen
Matala verenpaine täälläkin, ja kaupanpäällisenä touhukas luonne. ;)
kolhii itsensä. Vaattteet sotkuu kun syö ja ikää on jo 10 v.
Harmittaa lapsen puolsta, mutta minkäs teet. Laitan lasiin vaan 1/2 maitoa, ettei tartte siivota niin paljoa... Eilen viimeksi siivosin kaakaot pöydältä ja lattialta :/
ei ole edes alhainen verenpaine, vaan ihan normaali :o
Siinä on jo muilla katsomista, kun koitan vaikka ruokalassa ottaa haarukkaa telineestä ja tarvitsen viisi yritystä ennen kuin saan tarjottimelle. Sinkoilee milloin minnekin. Tai kun otan yhden pakkauksen jotain tavaraa kaupan hyllyltä ja saan muut 100 pakkausta niskaani, ja näin käy jatkuvasti.
Tai kun kävelen päin ovea, oikeasti. Tai kun viiden metrin matkalla lyön itseni pöydän kulmaan, sohvan kulmaan ja ovenpieleen, ja vielä varpaat kynnykseen.
Jos kotonani joku pöytä tai tuoli on siirtynyt 5 cm, niin varmasti potkaisen siihen ohi kulkiessa
flipperipelin pallona kulmasta kulmaan... voisko tää tosiaan muuten selittyä matalasta verenpaineesta..
ap
on ihan uskomaton. Saattaa tipahtaa tuolilta vaikka vaan istuisi siinä syömässä, tai kompastuu jalkoihinsa kesken normaalin seisoskelun ja on rähmällään maassa.
Tähän kömpelyyteen kun yhdistetään pikkutytöille luontainen temppuilu-, voimistelu- ja kikkailuvietti, niin voitte kuvitella että verenvuodatukselta ja mustelmilta ei voi välttyä...
mutta teitähän onkin paljon. Mun vaimoni nimittäin törmää joka paikkaan, rikkoo kaiken, unohtaa loput ja autoilu on yhtä helvettiä. Jos joku koukku tms on niin siihen hän oikein hakeutuu ja kopsauttaa siihen päänsä tms. Meidän 5 vuotias poika on jo nyt motorisesti lahjakkaampi kuin hän tai silmän ja kropan koordinaatio toimii. Hän on tuolla tavalla ikään kuin kehitysvammainen.
ja osaan myös törmäillä joka paikkaan. Tosin mulla on karsastusta ja 3D-näkö ei ihan kohdillaan. Oli se hauskaa saada teininä huonon arvosanan liikunnasta, kun saatoin pelata tunnin sulkkista osumatta kertaakaan sulkapalloon.
yläkerran naapurin rouva.
Tosin noihin aikoihin sieltä kuuluu ryminää ja kuinka mies raivoaa.