Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta julkkista on FB:ssäsi siinä "ihmisiä, joita saatat tuntea"-kohdassa?

Vierailija
19.01.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi artisti siinä joskus on.

Vierailija
2/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä :) Julkkisten laskemisen lopetin 10 kohdalla. Näyttelijöitä lähinnä oli ja musiikin ja median ihmisiä. En jaksanut selata loppuun. Joskus se eritysesti ehdottelee mulle yhtä näyttelijää ja yhtä rap-artistia, mutta en mä tunne niitä kovin hyvin, joten ehdotelkoot jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti selaten

Vierailija
4/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en juurikaan tunne julkimoita (no okei, muutaman ehkä), mutta olen media-alalla töissä, joten aina joku kaveri tai kaverin kaveri tuntee.

Vierailija
5/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilammesta Ilkka Kanervaan :). Mulla on kaverilistalla pari julkkista (jotka oikeasti tunnen), tulevat niiden kautta varmaan. Mutta ihmettelen miksi aina ehdottelee vaan niitä samoja?? On siellä paljon muitakin tyyppejä (julkkiksia tai ei), mutta kone aina ehdottelee niitä samoja tyyppejä kavereiksi. MIkäköhän syynä?

Vierailija
6/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutama julkkis (2kpl tv-tähteä, urheilija, poliitikko ihan kaverina)

Vierailija
7/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks oma fb-kaveri on Venla-tason näyttelijätär ja hänen kauttaan fb ehdottaa mulle kaveriksi lähes kaikkia Suomen näyttelijöitä.

Vierailija
8/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on päätynyt teatteri/media ja elokuva-alalle,joten mulle noita ehdotuksia tulee todella paljon.Tv-sarjoista tuttuja näyttelijöitä,laulajia

yms.En kyllä henk.kohtaisesti tunne heistä juuri ketään,joten enpä ole klikkaillut ystäväpyyntöjä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi