Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihan tyhmä yllätys miehelle jota olen tapaillut kuukauden?

Vierailija
19.01.2011 |

Mies on kertonut minulle pitävänsä kovasti aurajuustosta ja suolapähkinöistä.

Voinko antaa pieneksi "lahjaksi" hänelle tällaiset vai ostanko mielummin vaikka avaimenperän missä lukee esim. "you are special"

Auttakaa onnetonta!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ei kaipaa.

Vierailija
2/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ehdottomasti aurajuustoa ja suolapähkinöitä. Osoitat, että kuuntelet häntä ja haluat huomioida. Tuollainen ällösöpö avaimenperä taas suorastaan huutaa "aaaaaaah, mä oon niin lääpälläni suhun" ja saa aikaan pakenemisreaktion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisikö miehinen mies jotain lutusta avamienperää missä lukee you are special

Vierailija
4/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku vanha avaimenperä, jossa sellaiset "laatat". Avaa laatat ja tunge väliin vähän pähkinöitä ja homejuustoa!

Vierailija
5/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole hölmö!!

Vierailija
7/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lupautui miehelle kuskiksi kavereiden luo, mutta otitkin sitten siiderin?

Aurajuusto ja suolapähkinät on aika suolainen lahja ja hankala yhdistelmä syötäväksi. Anna mieluiten tyylikäs avaimenperä, jos mies sellaista tarvitsee. En ole monellakaan miehellä nähnyt avaimenperää, jossa lukee You are special.

Vierailija
8/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ajatuksia ja parhaasi yrität mutta EI juustoa ja pähkinöitä, ei myöskään avaimenperää.

Mieluummin vaikka viinipullo ja suklaa, tai jos tiedät jotain mistä pitää niin siihen liittyvää.

Vierailija
9/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi juustoa ja pähkinää, oravako se on?

Niin hauskaa:D Mutta jos olet ap tosissasi, niin liitä nuo vaikka johonkin herkkukoriin, lisäksi viiniä, hedelmiä...:)

Vierailija
10/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan myös avaimenperää. Se olis tosi "Special". Laittais sen varmaan autonavaimeensa ;)

Vierailija
11/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua antaa vain pillua ja viinaa, niin miten olisi sellainen joku ihana söpö pehmolelu? Vaikka semmonen nalle, joka pitää kädessään sydäntä, sydämessä lukee love? Siitä se mies ilahtuis!

Googlella löysinkin just sellaisen:

http://www.riina.fi/product_thumb.php?img=images/9642%20maximilian%20lo…

Vierailija
12/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista miehelle kanaa pähkinöillä, lisää sekaan homejuustoa. ;)

Sitten yllärinä se ylimakea avaimenperä (mallia teini) ja lopuksi seksiä.

Vierailija
13/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa leffa ja laita juustotarjotin, jossa homejuustoa myös, sitten vaikka viinirypäleitä ja suolapähkinöitä omiin kippoihin ja juotavaksi jotain hyvää viiniä.

Vierailija
14/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot tosi symppis

Vierailija
15/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput viestistäni jäi???

Vierailija
16/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa leffa ja laita juustotarjotin, jossa homejuustoa myös, sitten vaikka viinirypäleitä ja suolapähkinöitä omiin kippoihin ja juotavaksi jotain hyvää viiniä.

Näin osoitat, että olet kuunnellut ja haluat jakaa häntä miellyttäviä asioita. Ja valitse joku älykäs leffa, ei romkom... ;)

Tai laita juusto ja pähkinät vaikka osaksi herkkukoria josta sitten nautiskelette yhdessä.

Mutta et varmaan ajatellutkaan ojentaa äijälle Aura-lohkoa ja pähkinäpussia pelkiltään?

Sen avaimenperän unohtaisin tässä vaiheessa, oli se sitten kornia tai tyylikästä mallia. Tavaralahjojen aika on myöhemmin.

Vierailija
17/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorrutat ittes homejuustolla ja tunget toosan täyteen pähkinöitä? siinä on sit miehelle nautittavaa xD

Vierailija
18/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut miehelleni noita yllätyksenä. Aina on tykännyt. Hän ei ole niin tavaran perään. Samoin olen ostanut olutta ja karkkia.

Vierailija
19/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut miehelleni noita yllätyksenä. Aina on tykännyt. Hän ei ole niin tavaran perään. Samoin olen ostanut olutta ja karkkia.

ihan kiva idea. Sellainen pieni huomionosoitus.

Kirjoitinkin vastauksen jo, mutta se katosi jonnekin..

-se jonka mielestä ap on symppis

Vierailija
20/23 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - en nimittäin usko, että palstalla on useampi, jotka heittävät sinulle herjaa. Yksi tonttu-tiina tuossa vaan varmaankin purkaa pahaa oloaan.

Minusta tuo aurajuusto-ideasi on hyvä. Sanoi irvailija mitä vaan. Jätä pähkinät pois. Osta vaikka sellofaania, pane aurajuusto pahville jonka olet ympäröinyt alumiinifoliolla ja siihen se nokare juustoa ja sellofaani ympärille tötteröksi, rusetti ympärille ja parinkymmenenkin vuoden kuluttua joka kerran kun syötte aurajuusto, mies muistaa.. Ja sinä myös. Ehkä muistelette yhdessä? Mikä olisi kivempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä