Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen hame kiva 33-vuotiaalle?

Vierailija
19.01.2011 |

Vai sopiiko nuoremmille? Musta Espritillä on ihania hameita, mutta mietin, onko ne tarkoitettu nuoremmille kuin mitä olen?

http://pics.esprit.de/Shop/PicFlatViewXXL/011CC1D017_099.jpg

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 35... Esim. neuleen kanssa mun mielestä ihan siveä. Naruprinttitopin kans taas ei..:)

Vierailija
2/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää 36. Minä koen, että näin "vanha" ei enää käytä noin lyhyitä hameita. mutta jos susta itsestä se tuntuu hyvältä, niin miksei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen aina ajatellut että espritin vaatteet on tarkoitettu vanhemmille kuin minä. olen nyt 31v.

jotain olen toki siltä merkiltä ostanut.. kuten toppeja ja t-paitoja

Vierailija
4/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä muuta tuon hamaan kanssa laittaa. Neuleen kanssa minusta sopisi, jonkun muun kanssa ehkä ei.

T: kohta 35 v.

Vierailija
5/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa Espritin hameista on tosi lyhyitä, itsellänikin on yksi josta tuli kyllä mieleeni että se on ehkä minun ikäiselleni jo liian lyhyt. Mutta tuohan ulottuu varmaan polviin. Tai riippuu millainen kilometrisääri on, minulla ulottuisi.

En ole mieltänyt Espritiä kovin ikäsidonnaiseksi merkiksi. Voisin kuvitella niiden vaatteiden sopivan helposti ikähaarukalle 20-50.

Vierailija
6/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuo Edc on suunnattu nuorille, Collection taas bisnespukeutumiseen. Perus-Espritit voi ollakin sitten vähän vanhemmille.

Vierailija
7/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa Espritin hameista on tosi lyhyitä, itsellänikin on yksi josta tuli kyllä mieleeni että se on ehkä minun ikäiselleni jo liian lyhyt. Mutta tuohan ulottuu varmaan polviin. Tai riippuu millainen kilometrisääri on, minulla ulottuisi.

En ole mieltänyt Espritiä kovin ikäsidonnaiseksi merkiksi. Voisin kuvitella niiden vaatteiden sopivan helposti ikähaarukalle 20-50.

tuo näyttää tuossa kuvassa pidemmältä kuin on, koska tuo on joku pieni koko, tosi kapea siis. Kyllä tuo suht lyhyt hame kuitenkin on.

http://pics.esprit.de/Shop/PicCSOutfitXXL/011CC1D017_099.jpg

ap

Vierailija
8/8 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti kun voit vielä pitää tuollaisia - ja siis pidä kun voit! ;)