Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliiveille paras ja toimivin säilytyssysteemi?

Vierailija
19.01.2011 |

Laittakaahan systeeminne kasaan :)

Muutto edessä ja kaikkea epäolennaista tulee mieleen... nimim. Ikeaan menossa ;)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nää yhdet ja aina päällä? Yöksi heitän tuolin karmille, aamulla taas päälle. Joskus pesen liivini, ehkä kerran viikossa.

Vierailija
2/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voit käyttää viikon samoja välillä pesemättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä säilytyssysteemi rintaliiveille voisi (tai pitäisi?) olla? Itse säilytän niitä lipaston laatikossa siisteissä pinoissa niin, että topattujen liivien kupit eivät painu väärin päin, ja soljet ovat auki. Joskus alusvaatekaupan myyjä kehotti tekemään näin, säilyttävät muotonsa eivätkä veny. En siis tarvitse mitään kummempaa "systeemiä".

Vierailija
4/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ne on mun päällä

Yöllä roikkumassa sängyn päädyssä tai kuivumassa patterilla.

Kyllä, omistan vain yhdet rintaliivit.

Vierailija
5/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintsikat yhdessä ja pikkarit toisessa muovikorissa kaapissa. Helpompi kaivella vähän pienemmästä korista kuin hyllyltä (aika syvät kaapit meillä). Joskus enemmän siisteissä pinoissa korissa, joskus vähemmän. Mulla on myös sukkakori. Ja vaikka mitä muita koreja :)

Vierailija
6/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä säilytyssysteemi rintaliiveille voisi (tai pitäisi?) olla? Itse säilytän niitä lipaston laatikossa siisteissä pinoissa niin, että topattujen liivien kupit eivät painu väärin päin, ja soljet ovat auki. Joskus alusvaatekaupan myyjä kehotti tekemään näin, säilyttävät muotonsa eivätkä veny. En siis tarvitse mitään kummempaa "systeemiä".

Älä nyt tuhlaa rahojasi joihinkin Ikean hömppäjuttuihin. Tai sitten ostat kunnon laatikoston missä yksi laatikko sukille, toinen liiveille.

Ne Ikean pikkulaatikot (kankaiset), joita pitäisi sijoitella eri puolille laatikkoa ovat ihan hölynpöyä. Liivien säilyttämisen kannalta.

Vierailija
7/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä säilytyssysteemi rintaliiveille voisi (tai pitäisi?) olla? Itse säilytän niitä lipaston laatikossa siisteissä pinoissa niin, että topattujen liivien kupit eivät painu väärin päin, ja soljet ovat auki.

Vierailija
8/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värien mukaan, yhdessä laatikossa mustat ja vlkoiset rintsikat+alkkari, toisessa muun väriset. Urheiluliivit muualla.

Vierailija
9/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi laari pikkareille, toinen laari rintsikoille, kolmas sukkahousuille ja neljäs sukille + erilaisille töppösille. Jos olisi vielä viides laatikko niin siinä olisi vyöt, huivit, uikkarit ja muut sekalaiset.

Vierailija
10/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä olen omin pikku kätösin sinne naulannut. Siinä ne kymmenkunta liiviä roikkuu tyrkyllä :)

terv.rva 75E 37vee

Vierailija
11/11 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Elfa-korisysteemiä vaatekomerossa ja siinä yksi kori, josta 3/4 on alushousuja ja 1/4 rintaliivejä. Hyvinhän nuo tuossa säilyvät.