Mun elämä tuntuu niin tylsältä ja turhalta muihin verrattuna :(
Varsinkin tällä hetkellä. Ennen uutta vuotta olin innoissani että tästä tulee paras vuosi ikinä. Paskat.
Koko alkuvuoden oon melkeen kököttäny yksin himassa sikainfluenssassa. Poikaystävä lähti kavereiden kanssa äkkilähdöllä Egyptiin ja makoilee siellä nyt kaks viikkoa auringon alla.
Paras ystäväni viettää railakasta yliopistoelämää, näkee kavereitaan ja bilettää. Toinen paras ystäväni perustaa kotia poikaystävänsä kanssa eikä heitä enää usein näe. Muut kaverit ovat oikeastaan vain jääneet.
Inhottaa lukea joidenkin suosikkibloggarien elämästä, heillä tuntuu koko ajan olevan kaverit ympärillä ja leffassa ja ravintolassa ja matkoilla käydään jatkuvasti.
Itse asun puolityhjässä vuokrakämpässäni, muutin tähän jo marraskuussa mutten jaksa sisustaa. Työni on perseestä, koulun jätin kesken syksyllä koska en jaksanut.
Väsyttää koko ajan, mutta en ole masentunut. En vain jaksa.
Kommentit (5)
yhdessä meidän piti alun perin mennäkin mutta yhtäkkiä halusikin mennä kavereiden kanssa kun tulin vielä kipeäksikin. :(
Kuulemma mennään jonnekin sitten yhdessä keväällä mutta saa nähdä.
- ap
Tätä vuotta on jo peräti 19 päivää kohkattu, joten on selvää, että loppu vuosi menee samoilla paskoilla fiiliksillä.
Ihan oikeasti, pienestä se sun elämä tökkii koko vuoden edestä.
Noh, nyt vaan kiukuttaa, sori :D ja melko aneemisesti meni koko viime vuosikin, ehkä siks just ärsyttää kun tää vuosi alkaa näin.
Koitin alkotusviestissä välttää semmosta ranteet auki - fiilistä, näköjään epäonnistuin ;<
- ap
Noh, nyt vaan kiukuttaa, sori :D ja melko aneemisesti meni koko viime vuosikin, ehkä siks just ärsyttää kun tää vuosi alkaa näin. Koitin alkotusviestissä välttää semmosta ranteet auki - fiilistä, näköjään epäonnistuin ;< - ap
nyt sairastat huolella ja sitten alat puuhaamaan mukavia asioita!
Blogit eivät anna oikeaa kuvaa elämästä. Ja jos olisit poikaystävän kanssa egyptissä, tämäkin jäisi kirjoittamatta.