Kysymys huutiksesta:
jos mä voitan huudon, niin mitä sen jälkeen tapahtuu?
Ensikertalainen asialla.
Kommentit (6)
Mistä se myyjä saa mun yhteystietoni?
Kiitos.
sekä sinä että myyjä saatte toistenne yhteystiedot automaattisesti huutikselta. Useimmat myyjät ovat tehneet vakioviestin jossa on yht. tiedot ja tilinro jne. Silloin vaan maksat huudon + postikulut jos niin ehdoissa on ja laitat myyjälle s-postia että olet maksanut. Sitten vain odottelet postia. Jos vakioviestiä ei tule, voit odotella että myyjä laittaa sulle tilinumeronsa tai sitten tiedustella sitä itse.
kun voitat huudon, saat sähköpostiisi kaupasta tiedot. Sieltä löytyy myyjän sähköpostiosoite, kysyt tilinumeron ja maksat huudon ja postikulut ja ilmoitat myyjälle että maksettu, sitten odottelet tuotetta:) Kannattaa lukea se meklarilta tuleva viesti loppuun, usein myyjä on laittanut tilinumeron ja muut tarvittavat tiedot jo siihen viestiin, niin ei tarvitse erikseen kysellä mitään. Hyviä kauppoja!!
Ajattelin ekaa kertaa huutaa tuoleja.
tietysti myyjä laittaa tilinumeronsa, jos haluaa kauppaa tehdä, koska ilman sitä ei tapahdu mitään.
miksi sitä tilinroa pitäisi erikseen ruinata?
kun voitat huudon, saat sähköpostiisi kaupasta tiedot. Sieltä löytyy myyjän sähköpostiosoite, kysyt tilinumeron ja maksat huudon ja postikulut ja ilmoitat myyjälle että maksettu, sitten odottelet tuotetta:) Kannattaa lukea se meklarilta tuleva viesti loppuun, usein myyjä on laittanut tilinumeron ja muut tarvittavat tiedot jo siihen viestiin, niin ei tarvitse erikseen kysellä mitään. Hyviä kauppoja!!
kun myyjä ilmoittaa tilinumeronn ja yleensä myyjä hoitelee kyllä osansa joten seuraa ostajaa