Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kollega ilmoittaa, että voit valita kalenteristani sopivan ajan

Vierailija
19.01.2011 |

niin eikö mulla pitäisi olla silloin hänen kalenterinsa näkyvissä? Vai mitä tuolla tarkoitetaan? Siis Outlookin kalenterista puhutaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on työpaikkasi sovellustukineuvonta. Olette jonossa. Odottakaa hetkinen. Teitä palvellaan hetkisen kuluttua.

Vierailija
2/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on työpaikkasi sovellustukineuvonta. Olette jonossa. Odottakaa hetkinen. Teitä palvellaan hetkisen kuluttua.

mietin vain miten tuo pitäisi lukea ;D Kyseessä erittäin itsetietoinen henkilö, eli ilmeisesti mun pitää vain arvata milloin siläl on vapaa kohta kalenterissa...

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitset tuon henkilön siihen mukaan, näet, koska hänellä on vapaata aikaa ja koska hän on varattu ja koska hän on merkannut olevansa toimiston ulkopuolella jne.

Vierailija
4/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te sitten näe toistenne kalentereita? Mä ainakin ilmoitan asiat noin eikä siniä ole mistään itsetietoisuudesta kyse.

Vierailija
5/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on käytännön työ-asia, älä tee siitä ihmissuhdeongelmaa.

[

mietin vain miten tuo pitäisi lukea ;D Kyseessä erittäin itsetietoinen henkilö, eli ilmeisesti mun pitää vain arvata milloin siläl on vapaa kohta kalenterissa...

t.ap

Vierailija
6/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

tietysti kannattaa ensin ajatella, että työkaveri on itsetietoinen pska, eikä niin, että omissa taidoissa olisi jotain petrattavaa. Tuossa sulle jo neuvottiinkin, miten teet kalenterivarauksen Outlookin kautta. Toimii sekä enemmän että vähemmän itsetietoisten työkaverien kanssa.

Vierailija
7/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

tietysti kannattaa ensin ajatella, että työkaveri on itsetietoinen pska, eikä niin, että omissa taidoissa olisi jotain petrattavaa. Tuossa sulle jo neuvottiinkin, miten teet kalenterivarauksen Outlookin kautta. Toimii sekä enemmän että vähemmän itsetietoisten työkaverien kanssa.

Vierailija
8/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa on erittäin yleinen käytäntö että varataan sopiva aika oman talon sisältä toisten kalentereista, eli etsitään vapaa ajankohta (automaattisesti tai manuaalisesti selaamalla) ja varataan sitten itselle, tälle henkilölle (tai henkilöille) aika ja mahdollisesti vielä kokoushuonekin. Ei siinä mitään sen kummempaa vinoilua ole, vaikka tietenkin joskus itsetietoiset ihmiset korostavat entisestään tärkeyttään sillä että näyttävät kiireisiltä, buukkaavat kalenterinsa täpötäyteen ja mm. peruvat kokouksia/osalliistumisiaan viime tingassa.

Vierailija
9/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aina kalenterivarausta tehdessä avataan kutsuttavien kalenterit ja katsotaan kaikille sopiva aika. Helppoa ja näppärää.

Laittaisin ohjeet, mut en ole nyt outlookin äärellä.

Vierailija
10/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen NIIN samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa.

Tämä on käytännön työ-asia, älä tee siitä ihmissuhdeongelmaa.

Vierailija
11/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa käyttää tavallisimpia toimistosovelluksia ja oletat, että niiden käytöstä puhuminen on itsetietoisuutta ja paskantärkeyttä. Mene sinne kalenteriin ja ota käyttöön uusi-tapaaminen-aikatauluavustaja ja löydät sopivan ajan teille molemmille.

Vierailija
12/12 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se herjaa, kun yrität avata hänen kalenteriaan? Vai etkö OSAA tehdä sitä (luoja)??

Ellet, niin soitapa kuule työpaikkasi helpdeskiin. Jos kyse on siitä, ettei avaa kalenteria, niin ilmoitat kyseiselle ihmiselle, että laittaa sinulle oikeudet tarkastella hänen kalenteriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän