Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pullukan pitää pukeutua kesähelteellä?

Vierailija
02.06.2008 |

Olen vähän ylipainoinen, en mikään kovin lihava kuitenkaan. Olisi ihanaa käyttää mekkoja ja muuta kevyttä kesällä, mutta en kehtaa. Mieheni kannustaa minua mekkolinjalle, hän jopa osti minulle sievän kukkamekon. Pelottaa kuitenkin että saan haukkuja tai minulle nauretaan, jos menen esim. kaupungille mekossa. Pitäisikö vain pukeutua miten mieli tekee, vai jatkaa löysissä housuissa kulkemista?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aivan oikeassa. Ei ehkä mitään minimekkoa kannata ostaa, mutta sellainen nätisti laskeutuva vaalea mekko on varmasti ihanan näköinen ja paljon kivempi päällä kuin jotkut nihkeät housut! Iloista kesää teille! :)

Vierailija
2/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käyttää hameita ja tunikoita capri-trikoiden kanssa. Siitä tulee jotenkin turvallinen olo, kun reisiselluliitit ei vahingossakaan pääse pilkahtamaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sido harteillesi pitkähihainen.

Vierailija
4/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavaa kesää sinnekin päin! :) ap

Vierailija
5/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumentamassa ympäristöä.

Vierailija
6/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppaa en niinkään häpeä, mutta reidet ja pohkeet.. AAARRGH!! ap

Vierailija
7/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että sääret näyttävät paksuilta, niin pistä jalkaan pikkuisen korkeammat kengät ja johan näyttää pitkälinjaisemmalta. Koskaan en myöskään ole havainnut kenenkään kaupungilla naureskelevan toisten ihmisten pukeutumiselle, ellei sitten aivan ääritilanteisiin mennä. Ja jos joku ääneen haukkuu toisen ulkoasua, niin vikaa on jo haukkujan päässä. Jotkut kusipäät tuota baareissa saattavat tehdä, jotkut kuvittelevat sen jopa iskutekniikaksi, mutta niistä haukuista saavat osansa kyllä ihan kaiken näköiset naiset.

Noin normaalielämässä muita ei niin hirveästi kiinnosta, mitä muut kaupungillakulkijat kantavat päällään. Poikkeuksellisen hyvännäköisiä ihmisiä ehkä vähän pidempään katsellaan, mutta muut saavat kulkea ihan rauhassa. Monille, joilla hieman itsetunto-ongelmia on tyypillistä kuvitella, että muut ihmiset ihan hirveästi arvostelevat ja pohtivat häntä, vaikka oikeasti totuus on, että ei niitä muita kiinnosta.

Vierailija
8/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten caprit, tunika peittää vatsan ja reidet, huom, älä osta liian ohutta kangasta vaan sellainen kaunis istuva puuvillainen ja nätit istuvat caprit, ehkä musta voisi olla hyvä väri capreille, korosta hiuksia ja vaikka varpaankynsiä, ei liikaa koruja tai kökkömäistä laukkua.

Vierailija
9/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukoitten lapset eivät myöskään saa päästä koko kesänä ulos? Kolmea alle 3 vuotiasta on paha pistää yksin pihalle. Ikävä kyllä joudun itse lyllertämään mukana. :( ap

Vierailija
10/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisestään jalkoja. Ja caprin puntti ei missään tapauksessa saa loppua pohkeen paksuimmalle kohdalle, kaamea virhe.

Vierailija
11/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonaan kesät talvet.

t. ei pullukka

Vierailija
12/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten caprit, tunika peittää vatsan ja reidet, huom, älä osta liian ohutta kangasta vaan sellainen kaunis istuva puuvillainen ja nätit istuvat caprit, ehkä musta voisi olla hyvä väri capreille, korosta hiuksia ja vaikka varpaankynsiä, ei liikaa koruja tai kökkömäistä laukkua.

Vierailija
13/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon itsetunto-ongelman. Aina tuntuu että mulle nauretaan jos jostain kuuluu naurua yms. Enhän mä itsekään katsele enkä naurele muita, ainakaan haukkumismielessä, miksi siis muut minua. En kuitenkaan ole NIIN silmiinpistävä. Varmaan muinaisella syömishäiriölläni on osuutta asiaan. ap

Vierailija
14/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisestään jalkoja. Ja caprin puntti ei missään tapauksessa saa loppua pohkeen paksuimmalle kohdalle, kaamea virhe.

Vierailija
15/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan on oikean kokoiset.Ei liian isoja eikä pieniä

Vierailija
16/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä selkä suorana ja muutenkin kiinnitä huomiota ryhtiin. opettele olemaan ylpeä itsestäsi. kun nämä ohjeet olet sisäistänyt, niin näytät hyvältä vaikka sulla ois säkki päällä.

Vierailija
17/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutan koko ajan, yli 30 kg on jo lähtenyt. Capreja en ole ikinä käyttänyt, tosiaankin paksuntavat pohjetta entisestään. ap

Vierailija
18/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mulle miksi on niin vaikeaa laihtua ja muuttua oman miehen silmissä haluttavammaksi? Onko ruoka todella kaikkein tärkeintä maailmassa?

Vierailija
19/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa mulle miksi on niin vaikeaa laihtua ja muuttua oman miehen silmissä haluttavammaksi?

Voi itku, jos tuo on suurin tavoitteesi...

Kyllä on minun miehelläni ihan eri kiinnostuksen aiheet kuin naisten ulkonäkö:-D

t. intellektuelli ja hauska pullukka

Vierailija
20/39 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukka ap kertoo. Olen laihtunut vuodessa yli 30 kg, ei ollut yhtään vaikeaa. Ruoka ei ole todellakaan tärkeintä maailmassa, vain välttämätön paha että pysyy hengissä. Mieheni halusi minua ihan yhtä paljon vuosi sitten kuin nyt, vaikka olin siis sen 30 ja risat painavampi, tosin viimeisilläni raskaana. Mieheni toivoo etten enää kovin paljon laihtuisi, mutta laihdun silti viikko viikolta. Pitänee alkaa syömään enemmän! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä