Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet raskaustuntemuksia ennen positiivista testiä?

Vierailija
18.01.2011 |

Kuumeisesti odottelen kierron loppua, että voisi alkaa testaileen. mutta ainakaan vielä en tunne oloani erityisen "raskaaksi"....

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin olevani raskaana ennen testausta, vaikka raskaus ei ollut edes mitenkään suunniteltu tai odotettu. Jotenkin vain tuli sellainen olo et taidan olla ja testasinkin plussan ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Vierailija
2/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla myös aavistuksenomainen herkistys hajuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen?

Vierailija
4/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt neljä alkuraskautta, vaikka minulla onkin vain yksi lapsi. Ekalla kerralla en tietenkään tiennyt mistä on kysymys, mutta muilla kyllä.

Oi, saispa olla raskaana...

Vierailija
5/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkaa, vai onko täysin yksilöllistä?

Vierailija
6/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole ap, mutta toista yritetään, ekasta on jo aikaa, ja en muista siitä juuri mitään. Olen nyt hieman yli kierron puolivälin ja oletan että ovulaatio olisi jo tapahtunut alkukierrosta. toivon kovasti että oisin, mutta mistä näitä tietää....

Vierailija
7/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut oire ennen plussaa oli menkkakivut, jotka tuli juoksulenkeillä juostuani jonkun aikaa. En niitä silloin kyllä epäillyt oireeksi, kuin vasta jälkeenpäin.

Mitään muita oireita ei ollut, päinvastoin mulla oli sellainen olo, että "tästä kierrosta ei ainakaan tärpännyt". Toisin sitten kävi :)

Kunnolla alkoi tulla oireita vasta viikkojen 6-8 välillä.

Vierailija
8/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tälläkin hetkellä pieni aavistus raskaudesta...On jotenkin surullinen olo, vaikka olen nukkunut hyvin.Miestäni halatessa tunsin, että rintoihin sattui. Jospa ehkä...

Vierailija
9/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustestejä kuinka varhaisessa vaiheessa?

Odotus on inhottavaa...

Vierailija
10/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus on inhottavaa...

Mutta silti niin parasta!

Siis sen plussan odotus.

Minulla on kuvotus alkanut jo ennen plussaamista - olen se jolla on yksi lapsi mutta neljä alkuraskautta. Mutta eihän kaikille käy niin.

Nuo kipeät tissit olisi kyllä jo melko varma oire ;-)

Vierailija
11/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jännittämään...!En aikaisemmin ajatellut asiaa ollenkaan, vasta tänään tosiaan kun miestä halasin ja rintoihin koski..En jaksa odottaa huomiseen, uskallanko ostaa testin?:)

Vierailija
12/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaan kipeät ennen menkkoja aina. :)

Vierailija
13/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis olleet kipeät :(

Vierailija
14/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä yhdynnän jälkeen sellaista pakottavaa lihaskipua emättinen suulla. Toisesta ei mitään. Kolmannesta rinnat kipeinä. Molemmat oireet ehkä vähän päälle viikko ennen kierron loppua.

Vierailija
15/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis olleet kipeät :(

tissioireet tuli vasta myöhemmin =)

Vierailija
16/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vasta kolmannella kerralla tiesin mitä se oire tarkoittaa. Mulla on joka kerta alkanut ummetus jo ennen kuin testi näyttää plussaa. Yleensä en moisesta vaivasta kärsi, mutta raskaana pahastikin.

Ja kaikki 3 raskauttani on näkyneet silti testissä vasta pari päivää menkkojen oltua myöhässä, vaikka testi olisi sellainen että pitäisi näyttää jo pari päivää ennen.. Negan olen siis aina ensiksi ehtinyt saada.

Tissit mulla ei oo ikinä olleet kipeät, ei missään vaiheessa raskautta. Mä en kai sit reagoi tisseillä, mä reagoin suolistolla.. :D

Vierailija
17/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin olisi kipeäksi ollut tulossa. Ekalla kerralla testasin juuri huomattuani nuo oireet ja toisella kerralla olin jo 95% varma oireiden ilmetessä.

Vierailija
18/18 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli huuliherpes ekaa kertaa moneen vuoteen kun tulin raskaaksi ja en vielä ollut tehnyt testiä, eli ihan raskauden ekoina päivinä. En tietenkään silloin osannut yhdistää herpestä raskauden alkamiseen, mutta kyllä se sen varmastikin laukaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme