Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta pienet ja sirot naiset ovat usein kauniimpia kuin isot

Vierailija
18.01.2011 |

sillä harvemmin muistan nähneeni isoa ja siroa naista...ovat usein kuin kameleita.t. keskimittainen pullero itsekin

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tulee olla pienempi kuin 180cm jos haluaa keskivertomiehen haluja kysellä :D

Vierailija
2/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tulee olla pienempi kuin 180cm jos haluaa keskivertomiehen haluja kysellä :D

tuntemattomien miesten mielipiteestä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkä ja pitkäsäärinen on todella kaunis, mutta ei niitä Suomessa kasva, rajan takana alkaa jo kasvamaan.

Vierailija
4/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat polvista että palsta olis tyytyväinen.

Vierailija
5/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat joko rotevia, tai sit jos ovat siroja, niin ovat naamaltaan luihuja. Harvoin näkee oikeasti tosi kaunista pitkää naista. Hyvännäköisiä ja tyylikkäitä voivat olla, mutta harvoin (ainakaan mun makuun) kauniita.

Pienissä naisissa sen sijaan on useammin sellaisia söpöjä, siroja ja kauniita.

Vierailija
6/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat joko rotevia, tai sit jos ovat siroja, niin ovat naamaltaan luihuja. Harvoin näkee oikeasti tosi kaunista pitkää naista. Hyvännäköisiä ja tyylikkäitä voivat olla, mutta harvoin (ainakaan mun makuun) kauniita.

Pienissä naisissa sen sijaan on useammin sellaisia söpöjä, siroja ja kauniita.

Vierailija
7/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltä paljonkin huomiota, usein kysellään, olenko malli.

Vierailija
8/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä nainen on usein kolhon näköinen kun pieni nainen usein nukkemaisen suloinen. Poikkeuksia on toki aina...

Vierailija
9/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten huomiosta...pidän kyllä ulkonäöstäni sillä olen siroluinen ja hoikka ja omaan silti tissit. Naamakin ihan nätti joten ei valittamista...tunnen kyllä pitkiäkin kauniita naisia mutta pakko myöntää että usein ovat aika miesmäisiä olemukseltaan.

Vierailija
10/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltä paljonkin huomiota, usein kysellään, olenko malli.

joten olen myös hoikka ja urheilullisen näköinen edelleen eikä tuossa naamarupissakaan isompaa vikaa ole

Vierailija
11/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen kylläkin vain yhden naisen, joka yli 180cm ja hällä kasvaa viikset ja kulkee selkä köyryssä!

Vierailija
12/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen kylläkin vain yhden naisen, joka yli 180cm ja hällä kasvaa viikset ja kulkee selkä köyryssä!

että kaikki yli 180 cm naiset ovat rumia kameleita? Voi tuota älyn määrää....

Vierailija
13/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikeasti Demin palsta? Olen itse mies ja pidän naisista joiden itsetunto on AIKUISMAISESTI kohdillaan.

Vierailija
14/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuasioista on turha kiistellä. Ihan varmasti nainen voi olla kaunis minkä kokoisena tahansa, jos on sisäiset arvot kohdallaan. Jopa 100-vuotiaana voi sellainen nainen olla kaunis, sillä se kauneus ei ole katoavaa. Ja se näkyy jollakin tavalla myös ulospäin silmissä ja hymyssä sekä eleissä ja olemuksessa.

Vierailija
15/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin äimistynyt siitä pitkien ja naisellisten, sirojen naisten määrästä jonka näin. Tunnen oon Suomessa ajoin kaunottareksi, tuolla reissulla tunsin itseni näkymättömäksi.

Vierailija
16/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitkät ja hoikat naiset on upeimpia. Sen jälkeen vähän lyhyemmät ja sirot. Ja paksukaiset kaikissa pituuksissaan tulee valitettavasti sitten näiden jälkeen. Makuasioita.

Ja ei, en pidä 100 vuotiaita naisia yhtä upeina ilmestyksinä kuin 25 vuotiaita kaunottaria. Vanhassa voi olla jotain iätöntä "kauneutta", mutta nuori pitkä kaunis nainen on seksikäs.

Vierailija
17/26 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkistä naisista eli amatsonityypeistä. Tottakai pitkäsäärinen ja hoikka on kaunis, mutta olen huomannut, että tälläisellä reilut 160-senttisellä on hyvä flaksi. Ei ole kenellekään liian lyhyt, mutta ei myöskään liian pitkä.

PP
18/26 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta..

Vierailija
19/26 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt itseäni pitkänä. Nainen pituutta 175 cm. Pidän pitkistä sääristäni. 

Vierailija
20/26 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa jooo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme