Esinaiseni pohti tänään pullean naisen mahd. raskautta
Mietti siis että onko muuten vain lihava vai onko raskaana. No, päätyi sitten siihen että sen on pakko olla raskaana kun söi terveellisesti, koska läskihän ei olisi syönyt terveellisesti.
Kommentit (8)
omituinen, että menin ihan hämilleni. Olis tehnyt mieli sanoa oma mielipide, mutta pidin suuni kiinni
syödä epäterveellisesti. Minäkin olen ylipainoinen, enkä tosiaan tykkää mistään makkarasta, vaan lempiruokiani ovat ihan oikeasti erilaiset salaatit.
No illalla lasten nukahdettua on sitten miehen kanssa tullut otettua jätskiä, ja liikunta on iän ja elämäntilanteen myötä vähentynyt, joten painoa on kertynyt. Eikä se painon ylläpitäminen mitään hirveitä vaadi, jos liikkuu liian vähän, ja on jo keski-ikään ehtinyt.
syödä epäterveellisesti. Minäkin olen ylipainoinen, enkä tosiaan tykkää mistään makkarasta, vaan lempiruokiani ovat ihan oikeasti erilaiset salaatit. No illalla lasten nukahdettua on sitten miehen kanssa tullut otettua jätskiä, ja liikunta on iän ja elämäntilanteen myötä vähentynyt, joten painoa on kertynyt. Eikä se painon ylläpitäminen mitään hirveitä vaadi, jos liikkuu liian vähän, ja on jo keski-ikään ehtinyt.
miespuolinen työkaveri, joka syö ihan eläimellisesti. Voi olla kukkurallinen lautasellinen lihapullia, ja neljä voileipää. En minä oikeasti edes jaksaisi syödä tuota määrää, saati sitten tehdä reippaasti töitä ähkyn kanssa. Mutta tämä mies hiihtää ym liikkuu todella paljon, joten kulutus ja aineenvaihdunta on varmaan ihan omaa luokkaansa.
syödä epäterveellisesti. Minäkin olen ylipainoinen, enkä tosiaan tykkää mistään makkarasta, vaan lempiruokiani ovat ihan oikeasti erilaiset salaatit.
No illalla lasten nukahdettua on sitten miehen kanssa tullut otettua jätskiä, ja liikunta on iän ja elämäntilanteen myötä vähentynyt, joten painoa on kertynyt. Eikä se painon ylläpitäminen mitään hirveitä vaadi, jos liikkuu liian vähän, ja on jo keski-ikään ehtinyt.
oikeasti söisit lähinnä salaatteja, niin laihtuisit kyllä sillä vähälläkin liikunnalla. Liikunnan vaikutus laihduttamisessa on pieni. Mutta sanoitkin jo, että syöt iltaisin jäätelöä ja varmaan muutakin.
oikeasti söisit lähinnä salaatteja, niin laihtuisit kyllä sillä vähälläkin liikunnalla. Liikunnan vaikutus laihduttamisessa on pieni. Mutta sanoitkin jo, että syöt iltaisin jäätelöä ja varmaan muutakin.
vaan että ne ovat yksi lempiruuista. Minäkin syön salaatteja päivittäin, koska pidän niistä ja ovat tervellisiä. Syön myös ruokaa, että nälkä pysyy loittolla. Herkut ne on jotka siihen päälle lihottaa, mutta en muiden mielipiteiden vuoksi luovu nistä salaateista ja terveellisestä ruuasta vaikka miten ärsyttäisi. Tulkaa meille illalla katsomaan, kun syön karkkia niin saattee tyydytyksenne :)
syödä epäterveellisesti. Minäkin olen ylipainoinen, enkä tosiaan tykkää mistään makkarasta, vaan lempiruokiani ovat ihan oikeasti erilaiset salaatit. No illalla lasten nukahdettua on sitten miehen kanssa tullut otettua jätskiä, ja liikunta on iän ja elämäntilanteen myötä vähentynyt, joten painoa on kertynyt. Eikä se painon ylläpitäminen mitään hirveitä vaadi, jos liikkuu liian vähän, ja on jo keski-ikään ehtinyt.
Jos harrastaa päivittäistä 10-20 km lenkkeilyä, kuten minä nuorempana, ja sitten lopettaa sen, eikä vähennä syömistä, niin kyllä siinä helposti lihoo, pikkuhiljaa, esim 10 vuoden aikana 20 kg. Ja jos sen saman tahdin liikkumisessa aloittaisin, niin varmasti laihtuisin, jos tosiaan mietitään asiaa vuosien perspektiivissä. Jos siis ruaan määrää ei lisättäisi. Sellaisella puoli tuntia kolme kertaa viikossa tahdilla ei tietysti ole paljoakaan väliä.
terveellisen ruuan ystävillä veriarvot ym ovat yleensä tosi hyvät. Kuten minullakin, kolesterolit, hemoglobiinit jne, eikä osteoporoosi uhkaa, koska kaikkea terveellistä on tullut syötyä riittävästi, eikä pelätty painon kertymistä. Tosiaan sitten ne suklaat tai jätskit siihen päälle, mutta ne eivät vie pois terveellisten ruokien hyötyjä.
Meillä töissä lihavat syövät aina kuin keijukaiset pari salaatinlehteä tai eivät syö lainkaan.
Mättävät sitten salaa kotona.
Normaalipainoisen/laihan tunnistaa jo pelkästään ruoka-annoksesta. Joka on siis normaali. Voi olla se jälkkärikin :).