Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaupan kassat! Katsotteko ihmisten ruokaostoksia arvioivasti?

Vierailija
18.01.2011 |

Tuli vaan mieleen tosta ketjusta, missä kaupan kassa vertaili terveellistä ruokaa ja epäterveellistä ruokaa ostavien ulkonäköä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan

Vierailija
2/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täytyy sanoa että työssä oli sen verran tylsää että mitäpä MUUTAKAAN mä olisin katsonut kuin sitä mitä ihmiset ostivat.

Katson usein ruokakaupan asiakkaana mitä mun edelläni oleva ostaa, mutta harvoin että miltä se ihminen itse näyttää. Musta on hauskaa katsella miten kummallisia yhdistelmiä muilla ihmisillä on, usein on sellainen ostoskorillinen etten mä itse ostaisi yhtäkään niistä tuotteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on muutaki ajateltavaa, mutta joskus joku juttu aina pistää silmään eikä sille mahda mitään...

Esim. Sunnuntai-iltapäivällä kun joku hakee pakastepizzaa, sipsejä, karkkia ja limpparia -> krapulan parannusta

Tai erittäin ylipainoinen asiakas ja erittäin epäterveelliset ostokset...

Tai pienelle lapselle ostetaan megamättöpussi karkkia

jne.

Vierailija
4/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vittuilen ihan pienestäkin kuten nyt jos asiakas ostaa vaikka kokoa XXXL-olevia vaatteita ja ison pussin perunalastuja.

Vierailija
5/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ KETJUSSA?

tuossa toisessa.

Vierailija
6/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaupassa ollessani kyllä kattelen ihmisten ostoskoreja ja kärryjä ja hyvin ovat ostostensa kanssa saman näköisiä. Ihan ällöttää mitä ihmiset kaupasta kotiaan kantavat. Kassalla jonottaessa sen näkee vielä parhaiten kun kaiken siihen hihnanne tyhjentävät.. Ja ei, mulla ei todellakaan ole kaupassa parempaa tekemistä. Minusta on mielenkiintoista seurata miten se ruokavalio tosiaan ulkonäköön vaikuttaa!

Vierailija
7/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätte kenelle ihmiset ostavat ne tavarat, joita heidän ostoskorinsa sisältää?

Itsekin ostan joka kauppareissulla tupakkaa, mutta ikinä en ole polttanut.

Vierailija
8/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua ei ihmisten ostokset jääneet mieleen, mutta köyhän perheen lapsena kiinnitin huomiota, että liha maksoi paljon.

Muistan myös ajatelleeni, kun naiset ostivat alkoholia, että he ostavat sitä ilman muuta miehelleen (tämä oli siis 80-luvulla =) )

Vierailija
9/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkään senkin jälkeen, kun näin esim. erään naisen kylällä, niin tuli mieleen, että hän osti aina Geisha-patukan ;)