Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet, kannattaisiko mun kokeilla Alli-pillereitä?

Vierailija
18.01.2011 |

Mitat nyt 170/75. Paino jämähtänyt tuohon! En saa laskemaan vaikka mitä lisäisi tai jättisi pois. Kokeilisitko itse mun tilanteessa tuota Allia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siihen ollut joku painoindeksi-raja? Omasi ei taida riittää... En tosin ole varma.

Vierailija
2/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siihen ollut joku painoindeksi-raja? Omasi ei taida riittää... En tosin ole varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokeilisi, ei järkeä.

Vierailija
4/4 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allista terveyskirjasto kertoo näin: "Orlistaatista on vuoden 2009 keväällä tullut apteekeista myytävä itsehoivalmiste Alli, jossa orlistaattia on tablettia kohti 60 milligrammaa (mg) eli puolta vähemmän kuin Xenicalissa.

Allin käyttöohjeet ovat samat kuin vahvemman Xenicalin. Se ei ole mikään taikapilleri, joka automaattisesti laihduttaa. Alli toimii yhdessä järkevän ruokavalion kanssa, jossa tärkeintä on välttää rasvaisia ruokia.

Pienemmän lääkepitoisuuden vuoksi haittavaikutuksia on puolta vähemmän. Vastaavasti myös laihdutusteho on hieman (noin 20 %) heikompi." Hinta 55 euroa... Ainoa haitta ns. alli-oops, eli rasvaiset ulosteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi