Lue keskustelun säännöt.
Sähköpostilistaksi yahoo vai google?
18.01.2011 |
Kumpi postituslista (groups) on helpompi perustaa ja käyttää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKumpi postituslista (groups) on helpompi perustaa ja käyttää?
sellainen vaihtoehto, että viestit eivät arkistoidu lainkaan ryhmän sivuille, vaan pelkästään menejät jäsenten sähköposteihin? alkup.