Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauden erosta 43 ja 45vuotiailla.Siis tapahtuuko

Vierailija
18.01.2011 |

elimistössä kahden vuoden sisällä jotakin ettei raskaus onnistu 44 ja 45v niin helposti kuin 42 ja 43v.Kuka osaisi auttaa minua tässä askarruttavassa asiassa.Sen verran vielä että äiti on saanut kaksi lasta,esikoisen 30v ja toisen 33v.Nyt siis ikää 42v.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret ikäerot.Sitten ymmärrän jos on saanut esikoisen 38v, et haluaa 42v toisen jne.

Vierailija
2/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrosta toiseen. Naisen hedelmällisyys alkaa pudota radikaalisti 35 vuodesta lähtien. Toki osa naisista voi hyvin tulla spontaanisti raskaaaksi vielä 42 vuotiaana, mutteivät suinkaan kaikki. Ja 45-vuotiaana spontaanisti raskaaksi tulevien osuus on jo paljon pienempi kuin muutamaa vuotta aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyviä esimerkkejä. Tulin täysin yllättäen raskaaksi ollessani 27v, ns. yhden illan juttu, kondomi käytössä. Tein abortin, lapsi ei mitenkään olisi sopinut kuvioihin (én ole päivääkään katunut). Tapasin ihanan miehen, menimme naimisiin ja sain 1. lapsen ollessani 36v. Lasta yritettiin yli vuosi. Nyt olemme yrittäneet kaksi vuotta toista ja täytän viikon päästä 42v. Yksi keskenmeno oli viime syksynä. Näyttää siis siltä ettei meille enää tule toista.

Mutta tiedän käyneen myös toisin eli jotkut vain raskautuu vielä yli 40 v nopeasti.

Vierailija
4/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda teiniäippien tirinä.

t. 55v/9v

Vierailija
5/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppasi eka kierrosta:)

Mutta kyllä iällä varmasti on enemmän ja enemmän merkitystä mitä lähennäs 50v, mennään.

Vierailija
6/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko muita yli 40v. helposti raskaaksi tulleita?

Missä iässä ja monesko muksu?

Vierailija
7/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jos on tullakseen.

Mutta sen verran sanon kokemuksesta, että ei ole helppoa. Osta ovistikkuja, niin opit tuntemaan kroppasi toiminnan ja näet onko oikeasti ovista lainkaan (menkat ei tarkoita, että munasoluja irtoilisi, ovat voineet jo munasolut loppua).

Ja varaudu keskenmenoihin! Itse koin kaksi keskenmenoa näin yli 4-kymppisenä. Niitä siis tulee tosi helpolla. Älä ota masentuaksesi niistä, koska kuuluu tuohon ikään. Ja kyllä sen kestää, jos vauvan haluaa niin riskiä on otettava. Meille vaan ei koskaan tärpännyt sitä kolmatta yritystä ja olen ollut n. 4 vuotta ihan masentunut tästä, enää ei vauvaa tule, se on selvä (olen 46v), lopetimme yrittämästä. En edes tajunnut miten paljon masennuinkaan ennekuin töissä ilmeni muissa yhteyksissä. Mutta en olisi itselleni antanut anteeksi, jos ei oltaisi edes yritetty. Siten pidän peukkuja kaikille teille yli 4-kymppisille yrittäjille, että onnistutte!

Vierailija
8/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertonee tuossa iässä kaiken.

Vierailija
9/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin raskautuminen on 45v vuotiaana helpompaa kuin toisilla 29v. Ihmiset ovat kovin erilaisia näissä asioissa.

Vierailija
10/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen kerran.Itse en halua tulla enää noin vanhana äidiksi.Lasket tuosta niin olet itse eläke-iässä kun lapsi muuttaa pois kotoa.

Vierailija
11/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin saavat 45v lapsen,on hienoa raahata kuopusta joka paikkaan kun liitto miehen kanssa vetelee viimeisiään jne.

Vierailija
12/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut, en haluaisi kyllä tuon ikäisenä enää heille sisaruksia.Tosin en ole vielä edes 40vuotias vaan reilusti alle.

Vierailija
13/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää tuomitko, ihmiset ovat erilaisia

Toiset ovat mummoja jo kolmekymppinä, toiset viriilejä viiskymppisiä.

Minä olen 42v. ja haaveilen vielä neljännestä.

Nuorin on tällä hetkellä alle kaksi.

Kauaa ei tietty ole aikaa miettiä, mutta en koe olevani liian vanha. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, henkinenkin kantti riittää.

Vierailija
14/14 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sen näkee onnistuuko vaiko eikö.

Jos kumminkin pitäisi valita niin mieluummin yrittämään 42 v kuin 45 v.