tuntuu että oon tehnyt väärin..
annoin 1v6kk lapsen isälleen ja isä pitää sitä nyt muutaman päivän.. mua pelottaa et se vie multa pojan kokonaan itelleen kun eka sanoin sille et en jaksa lasta ja nyt annoin sen hänelle hoitoon..
lapsen isä haluaa pitää viikon lasta mutta minusta se on liian pitkä aika noin pienelle...ja paljonko pitää antaa rahaa isälle jos noin viikon vaikka lasta pitäisi ?
Kommentit (8)
mutta ei kai vanhemmalle tarvii maksaa oman lapsen hoidosta. Eikä isä nyt ihan noin vaan voi lasta sulta ottaa, kyllä lasten huoltajuudesta sovitaan ihan virallisesti
Miks ihmeessä sun pitäis antaa lapsen isälle rahaa siitä että lapsi on isänsä luona?
eli lapsilisästä,elatustuesta ja vammaistuesta jonkunverran rahaa.. ei nyt summaa sanonut mutta pitää laittaa sen tilille tänään rahaa..
mutta olenko huono äiti kun annoin lapsen pois? tuntuu ihan kauheelta.. ja onko 2 pöivää liikaa olla erossa noin pienestä ?
-ap
en tiedä mikä mulla on kun mun hermo menee ihan pienestä ja raivoan ja puran kiukkuni lapseen.. oikeesti tuntuu että tulen hulluksi. lapsen isä puhuu mulle että tarviin apua ja olen sairas.. en tiedä mitä tehdä. -ap
yhteyttä vaikka neuvolaan, voisit käydä vaikka neuvolapsykologin pakeilla puhumassa. Lapsen isäkin voisi tulla mukaan. Lähes jokainen pienen lapsen vanhempi väsyy joskus, sinulla se väsymys vaan purkautuu vähän väärällä tavalla. Koitapa saada aikaa sinne neuvolaan, niin varmaan siellä pystyyte keskustelemaan ja miettimään vähän parempaa ratkaisua.
eli lapsilisästä,elatustuesta ja vammaistuesta jonkunverran rahaa.. ei nyt summaa sanonut mutta pitää laittaa sen tilille tänään rahaa..
mutta olenko huono äiti kun annoin lapsen pois? tuntuu ihan kauheelta.. ja onko 2 pöivää liikaa olla erossa noin pienestä ?
-ap
tarvi maksaa mitään isälle. Asia olisi eri, jos teillä olisi vaikkapa sopimus 2 viikkoa sinulla ja 2 viikkoa isällään.
Jos lapsi on isällää viikon silloin tällöin, ei sinun tarvitse isälle rahaa antaa, on ihan kohtuullista, että isä maksaa lapsen ruoat siltä ajalta.
mutta noin pientä ei pitäisi päästää moneksi päiväksi pois kotootaan.