Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka sanoo mitä tahaansa riidoissa, esim. uhkailee erolla?

Vierailija
17.01.2011 |

Jotkut tuntuvat ymmärtävän tuollaista, jotkut eivät sitten millään. Minun on itse vaikea ymmärtää, kun en itse niin tee, mutta toisaalta mieheni muka tekee vahingossa...Olen myös kuullut kaverini sanovan "mitä sylki suuhun tuo"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se varsinaista uhkailua ole, vaan sillä hetkellä, kun olen tosi vihainen ja pettynyt jostain, se tuntuu ihan aidosti ainoalta ratkaisulta, jos toinen ei ole mitään sovittelevampaa aiemmin esittänyt. Kuitenkin toistaiseksi asiat on aina saatu puhutuksi lopulta.

Vierailija
2/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuta vastaavaa kyllä voin sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut sitä etten mä enää keksi muutakaan, en todellakaan hyväksy noin kovilla pelaamista. Olen siis naimisissa ja meillä on lapsia.

Riidan aallonpohjassa se on joskus lipsahtanut siksi, että salaa melkein haluaisin erota. Oikeasti en halua - en halua rikkoa perhettä. Mutta fantasioin elämästä ilman miestäni. Toivon salaa että hän pettää minua tai jopa jättää jonkun toisen takia. Mutta se on just sitä fantasiatasoa, käytännön elämässä haluan olla hyvissä väleissä ja elää normaalia mukavaa perhe-elämää. Mieheni vain ei ole mun "sielunkumppanini", sen olen nyt vihdoin kaikkien näiden vuosien jälkeen tajunnut. Se ei silti tarkoita että sitä saisi sanoa ääneen, sehänon todella loukkaavaa.

Vierailija
4/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun ongelmalliset asiat saavuttaa vihoviimeisen pisteensä, eikä niille löydy ratkaisua. Se ei kuitenkaan ole ollut "mitä sylki suuhun tuo" juttua, vaan olen todella ollut sitä mieltä.

Vierailija
6/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ymmärrä tuota. Minusta tuntuu kovin alhaiselta tavalta riidellä, ainoana tarkoituksena loukkaaminen. Ilmeisesti tuollaisella ihmisellä on normaalia heikommat kontrollit ja päästää tunteen vallassa joka ajatuksen ulos mitä päässä liikkuu. Onhan täysin eri asia ajatella jotain omassa mielessään kun päästää se ajatus sanoina ulos.

Vierailija
7/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin yli 40-vuotias kertaalleen eronnut keski-ikäinen.

Eli siperia on opettanut.

Vaan en minä kyllä nuorempanakaan millään erolla uhkaillut riidellessä. Muuta ajattelematonta tuli kyllä sanottua juu.

Mun mielestä, jos erolla uhkaileekin, niin suhteesta puuttuu tietty pohja ja turva.

Vierailija
8/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottua tyyliin "vittu kun lähden nostelemaan tästä saatanan mökistä"

Vierailija
9/9 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin myös toteutin sen.

Olin siinä pisteessä että ei ollut enää järkeä jatkaa. Eli erosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi