Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa Martinan ja Eskon jo olla!

Vierailija
17.01.2011 |

KETÄ OIKEESTI KIINNOSTAA NIITTEN ERO. EI SIITÄ TARVII MILJOONA ERI KETJUA TÄNNE TEHDÄ. YKS RIITTÄÄ JAUHAKAA SITÄ SOOPAA SITTE SIELLÄ.

Kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vaihtelua vaipanvertailukeskusteluihin

Vierailija
2/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut liika on liikaa tässäkin asiassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SIITÄ TARVII MILJOONA ERI KETJUA TÄNNE TEHDÄ

Vierailija
4/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan täyden huomion koko ketjusta, jos olisin tunkenut kommenttini martina ja esko entisiin ketjuihin ei kukaan olisi noteerannut sitä sillai miten nyt.

ap

Vierailija
5/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ekään ole antanut minun olla rauhassa vaan tunkeneet kotiini joka tuutista kaiken maailman turhilla jutuillaan useiden vuosien ajan.

Vierailija
6/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käski tilata juorulehtiä? Tai kattoa niitten tekemiä ohjelmia? Ei niitä uutisssa näytetä, eikä ne tule kotiisi jollet tilaa juorulehtiä. Mikäli telkkarista tulee niitten ohjelma kanavaa voi vaihtaa?

ap

Vierailija
7/7 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käski tilata juorulehtiä? Tai kattoa niitten tekemiä ohjelmia? Ei niitä uutisssa näytetä, eikä ne tule kotiisi jollet tilaa juorulehtiä. Mikäli telkkarista tulee niitten ohjelma kanavaa voi vaihtaa? ap

Iltapäivälehtiä ostan satunnaisesti ja olen siis tahtomattani saanut heidän naamansa verkkokalvoilleni, ennenkuin olen ehtinyt nopeasti vaihtaa sivua, myöskin heidän hölynpöly-ohjelmaansa on mainostettu useasti muiden ohjelmien välissä, enkä ole ehtinyt kanavaa tarpeeksi nopeasti vaihtaa. Tämä on traumatisoinut minut pahasti. Olen joutunut turvautumaan ammattiapuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi