Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeusasiaa:

Vierailija
17.01.2011 |

Olen asianomainen ja syyttäjä vaatii vastapuolelle pahoinpitelystä sakkorangaistusta. Oikeusistunto oli ja päätös tulee muutaman viikon päästä. Mitäs jos tuomari päätyykiin sellaiseen ratkaisuun, että myös minä olen syyllinen (hätävarjelun liioittelu tms)?

Tuleko sitten uusi oikeudenkäynti?

Tapaus on kuulemma aika selvä, mutta eihän niistä ikinä tiedä. Vastapuolen lakimies osasi sen verran "hyvin" kääntää asiat, että tuli sellainen olo että mähän se syyllinen olenkin ;(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä itse tiedä mitä olet tehnyt.Oletko syyllistynyt lyömiseen vai et.Sakkoja nyt ensikertalaisena ainakin tulee jos olet syyllistynyt pahoinpitelyyn tms.Tapausta kun en tunne.

Vierailija
2/5 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sulla ole oma lakimies, kysy siltä, ei tää palsta ole mikään lakineuvopalsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, niin ei tietenkään ole rangaistusta tulossa.

Vierailija
4/5 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä itse tiedä mitä olet tehnyt.Oletko syyllistynyt lyömiseen vai et.Sakkoja nyt ensikertalaisena ainakin tulee jos olet syyllistynyt pahoinpitelyyn tms.Tapausta kun en tunne.

Vierailija
5/5 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut nimenomaan asianomistaja (ei syytettynä) oikeudessa, ei muutaman viikon päästä annettava tuomio voi tietystikään kohdistua sinuun. Jotta sinut voitaisiin tuomita, pitäisi tosiaan aloittaa sinuun kohdistuva syyteharkinta, järjestää uusi oikeudenkäynti ym. Käytännössä siis hyvin teoreettista ja olisi tullut jo istunnossa esiin.