Moi! olen aivan upea ja seksikäs av-mamma
(kerran vuodessa käyn jumpalla) jolla on aivan mahtava mies (pieree ja makaa tuossa sohvalla). Mieheni on hyvässä ammatissa (roskakuski) ja tienaa 5tonnia kuussa (siis päiväunissaan). Itse olen myös hyvin koulutettu (ainakin kakkavaippojen vaihtamiseen). Olen mukava ja fiksu (soitan suutani aina naapurille ja kaadan keittovedet parvekkeelta alas naapurin niskaan). Hoidan lapsiani hyvin ja he ovat hyvinkasvatettuja (lapseni saavat tehdä mitä niitä huvittaa, leikkikööt keskenään ettei mun tarvitse niitä vahtia jatkuvasti). Elämäni on kuin suoraan elokuvasta (siis Painajainen Elm Streetillä).
Kommentit (7)
Onko miehes narkkari joka jäänyt käräjillä tableteista kiinni?!
Onko miehes narkkari joka jäänyt käräjillä tableteista kiinni?!
ap.
palstalla voi olla mitä vaan, mullakin on kaappi täynnä ihania vaatteita (tai voisi olla jos saisi ostettua nää nettikaupat tyhjiksi) ja mulla on ihanat pitkät kiharat hiukset (jotka vaan kasvaa jonkun toisen päässä).
Olet kuulema alkoholisoitunut siinä määrin,että parempi että sun tytär on ex-miehelläsi.
palstalla voi olla mitä vaan, mullakin on kaappi täynnä ihania vaatteita (tai voisi olla jos saisi ostettua nää nettikaupat tyhjiksi) ja mulla on ihanat pitkät kiharat hiukset (jotka vaan kasvaa jonkun toisen päässä).
Olet kuulema alkoholisoitunut siinä määrin,että parempi että sun tytär on ex-miehelläsi.
Miten menee!?!