Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se muka ihme että olemme eron partaalla?

Vierailija
17.01.2011 |

Kymmeneen vuoteen meillä ei ole ollut miehen kanssa omaa makuuhuonetta. 5v ei edes yhteistä sänkyä.

Mies ei tajua, että noilla on merkitystä.

10v olen keittänyt joka päivä vettä jos joku on halunnut pesulle. Ei siis toivookaan, että tulet koulusta tai töistä ja käyt pikaisesti suihussa ennen kuin riennät jonnekki.

Just viime viikolla mies kehtasi huomauttaa minulle, että siellä se naapurin rouva tekee lumitöitä. Kysyi olenko kädetön kun ei multa suju.

Sujuuhan se multa kun on aikaa.

Meillä oli kadehdittavan hyvä suhde ja siitä ei ole mitään jäljellä :(

Kiitos miehen kun halusi ostaa tän remontoitavan talon!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan keskustelleet asiasta ja eron mahdollisuudesta? Jos mies ei siis tajua ja syyttää sinua vain laiskaksi, niin pakkaa kamasi ja muuta hetkeksi sukulaisten nurkkiin. Voisi sen miehen mieli muuttua, kun huomaa, mitä kaikkea se vaimo onkaan tehnyt ihan päivittäin. Nyt lumiaikaan tuo muutto vielä ehdottomasti paras, kun on lämmitystä ja lumitöitä yllin kyllin. Jos et muuta keksi, niin lähde viikon kestävälle lomalle. Ehkä se mies sitten tajuaisi...

Vierailija
2/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo on asuttavassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuoden suhe on tuossa pisteessä... 1v olen nyt nukkunut sohvalla, ei seksiä jne... En jaksais enään mutta ei tämä paranekkaan. :/

Vierailija
4/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lämminvesiboileria / vesijohtoa?

Vierailija
5/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täytyisi kantaa vesi! Mies keksijä Pelle Peloton ja säästää sähköä. Siksi se vesi lämpiää puilla. ap

Vierailija
6/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täytyisi kantaa vesi! Mies keksijä Pelle Peloton ja säästää sähköä. Siksi se vesi lämpiää puilla. ap

oikeesti, miten sä olet tota jo 10 vuotta kestänytkin.

Ja lisäksi mies vielä v**tuilee jostain lumitöiden tekemisestä :0

Mä olisin pakannut kamat jo aikoja sitten ja jättänyt ukon keittelemään vetensä ihan itse

Vierailija
7/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tulla sanomaan tolle miehelle, että kaikki muut naiset ois jo lähtenyt kävelee.

Ei tajua miten outoa toi on!

Nyt kuitenkin haluan oman huoneen, sängyn ja viikon pelkkää sukupuoliyhteyttä. En jaksa muuten. ap

Vierailija
8/8 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tulla sanomaan tolle miehelle, että kaikki muut naiset ois jo lähtenyt kävelee. Ei tajua miten outoa toi on! Nyt kuitenkin haluan oman huoneen, sängyn ja viikon pelkkää sukupuoliyhteyttä. En jaksa muuten. ap

*villi veikkaus*