JEEEE!!! Nyt se on päätetty, 4. vauva laitetaan kesällä tilaukseen=)
Olen niiiiiin onnellinen=)))
Isommat lapset ovat jo 10 v. 8 v. ja 6 v. ja kamala vauvan kaipuu iski viimesyksynä. Nyt teimme mieheni kanssa päätöksen, että yksi saa vielä tulla, jos on tullakseen.
Kommentit (20)
Heh, se on mun kirjoitusvirhe;D
Siis, AMKsta!
MEillä mmies pähkäili neljättä vuosia ja nyt meillä tuhisee 2kk ikäinen ihanuus.
Vanhimmista lapsista nuorinkin on jo 11v.
MEillä mmies pähkäili neljättä vuosia ja nyt meillä tuhisee 2kk ikäinen ihanuus. Vanhimmista lapsista nuorinkin on jo 11v.
Onko teillä vanhemmat suhtautuneet noin pitkän tauon jälkeen hyvin uuteen sisarukseen.
Meillä kolme vanhempaa pienillä ikäeroilla, eikä silloin ollut ikinä mitään mustasukkaisuutta kun uusi pikkuveli syntyi ja oli pieni. Mietin, että tuleekohan isommille lapsille mustasukkaisuutta helposti. Toisaalta isompia olisi helppo ottaa vauvan hoitoon avuksi...
Täälläkin yksi, joka yrittää miestään lämmitellä;)
Mä olen puhunut 2 vuotta jo kolmannesta lapsesta. Tai siis nyt en ole puoleen vuoteen sitä jankannut enää. Mies ei vaan lämpene. Alan luopua jo toivosta. Kaksi lasta riittää miehelle kuulema hyvin.
Olen sitten yrittänyt saada elämääni muuta sisältöä, uuden työn ja harrastuksen, etten vaan vatvoisi sitä vauva-asiaa. Harmistus on kova, koska kaikki ympärillä saa vauvoja. Viime vuonna sukulaisille/tutuille syntyi 11 vauvaa. Oli rankkaa. Nytkin muutama hyvä ystävä odottaa. Minulla loppuu aika kohta..
Mä olen puhunut 2 vuotta jo kolmannesta lapsesta. Tai siis nyt en ole puoleen vuoteen sitä jankannut enää. Mies ei vaan lämpene. Alan luopua jo toivosta. Kaksi lasta riittää miehelle kuulema hyvin. Olen sitten yrittänyt saada elämääni muuta sisältöä, uuden työn ja harrastuksen, etten vaan vatvoisi sitä vauva-asiaa. Harmistus on kova, koska kaikki ympärillä saa vauvoja. Viime vuonna sukulaisille/tutuille syntyi 11 vauvaa. Oli rankkaa. Nytkin muutama hyvä ystävä odottaa. Minulla loppuu aika kohta..
Miehet on niin outoja :D
Minkä ikäinen olet? Jospa ottaistte vkl-hoitoon jonkun tutun pienen vauvan... mun mies oli helppo lämmittää naapurin vauvan myötä ;)
AP
Mä olen puhunut 2 vuotta jo kolmannesta lapsesta. Tai siis nyt en ole puoleen vuoteen sitä jankannut enää. Mies ei vaan lämpene. Alan luopua jo toivosta. Kaksi lasta riittää miehelle kuulema hyvin. Olen sitten yrittänyt saada elämääni muuta sisältöä, uuden työn ja harrastuksen, etten vaan vatvoisi sitä vauva-asiaa. Harmistus on kova, koska kaikki ympärillä saa vauvoja. Viime vuonna sukulaisille/tutuille syntyi 11 vauvaa. Oli rankkaa. Nytkin muutama hyvä ystävä odottaa. Minulla loppuu aika kohta..
Miehet on niin outoja :D
Minkä ikäinen olet? Jospa ottaistte vkl-hoitoon jonkun tutun pienen vauvan... mun mies oli helppo lämmittää naapurin vauvan myötä ;)
AP
mutta jotenkin pelottaa, että se ikäero sitten lasten välillä alkaa olla liian suuri (vai onko se mahdollista?) ja jaksanko mä enää sitten 10-12 vuoden päästä vauvaa, jos mies vaikka haluaisikin.
Olen melkein kateellinen positiivisessa mielessä. Meillä nyt kolmas lapsi ihan vauva olen kiitollinen näistä kolmesta. En taida uskaltaa enää neljättä, kun minulla tuli ikä vastaan. Olen 42 ja enää ei ehdi,kun tämä viimeinen tosiaankin ihan tuore tapaus. Onnea teille:)))ja kaikkea hyvää ja onnellista odotusta
Mä ajoittain haaveilen kolmosesta, mutta mies ei ole ollut tähän asti samaa mieltä. Jätin pillerit pois ennen joulua, kun ne eivät sovi mulle ja nyt on kaksi kertaa harrastettu seksiä ilman mitään.. Uskoisin, että mieskin tiedostaa "riskin". :)
mies ei ihan välttämättä samalla lailla osaa "tiedostaa riskiä" ja olisi väärin hankkiutua raskaaksi ilman että molemmat sitä täysin haluaa. Lastakin kohtaan väärin. KYllä tuollaiset asiat on hyvä sopia selävsti.
mies tietää ettei vaimo syö pillereitä ja silti panee paljaalla. Mutta kyllä mä silti miehelle vielä asian selventäisin, ettei raskauden alkaessa ala sitten vaatia aborttia ja syytellä jne.
mies kyllä tiedostaa riskin ja asia on selvennetty (ihan siis, että tiedäthän, että voi tärpätä, vaikka kuinka luulisi olevan varmat päivät). Se on ihan varma, että jos vauva ilmoittaisi tulostaan, mies ottaisi Bacardicolan, polttaisi sikarin ja alkaisi etsiä netistä uutta autoa. :)
Miehet on niin outoja :D Minkä ikäinen olet? Jospa ottaistte vkl-hoitoon jonkun tutun pienen vauvan... mun mies oli helppo lämmittää naapurin vauvan myötä ;) AP
mutta jotenkin pelottaa, että se ikäero sitten lasten välillä alkaa olla liian suuri (vai onko se mahdollista?) ja jaksanko mä enää sitten 10-12 vuoden päästä vauvaa, jos mies vaikka haluaisikin.
Isommista apua pienen hoidossa... tulee koko perheen vauva=) Ja saat äitinä enemmän aikaa annettua vauvalle kun isot jo omatoimisia. Olet vielä niin nuori, että aikaa on vaikka 10 vuotta! Ja sittenhän sinä vasta vauvaa jaksatkin, kun olet sitä kauan kaivannut. Ja jos tuntuu, ettet jaksa, niin sitten et tee sitä... luulenpa, että jaksat;)
Mä ajoittain haaveilen kolmosesta, mutta mies ei ole ollut tähän asti samaa mieltä. Jätin pillerit pois ennen joulua, kun ne eivät sovi mulle ja nyt on kaksi kertaa harrastettu seksiä ilman mitään.. Uskoisin, että mieskin tiedostaa "riskin". :)
Itse odotan neljättä ("yllätys") ja vanehmmat lapset ovat 7v, 5v ja 2v. Aika suuri mullistus, mutta ihanaa.
Itse ollaan miehen kanssa päätetty tehdä vielä viides lapsi, joka saa jäädä meidän viimeiseksi lapseksi...aikaisemmat lapset: poika 2002, tyttö 2005, tyttö 2009, tyttö 2010.
Valmistuin AKS:sta 05/10, jolloin sain heti vakituisen työpaikan. Varsinaisesti aloitin työt kuitenkin jo 01/10 ollessani vielä opiskelija.
Olen siis ollut vasta reilut puoli vuotta vakituisessa työsuhteessa...
Aloitin nyt työpaikassani vanhojen ns. perustehtävien lisäksi tekemään hieman vaativampia tehtävia, jotka haluan oppia kunnolla ennen mahd. äippälomaa=)))) Hitsi kun hymyilyttää=)
No, saa nähdä, maltanko kesään asti sinnitellä;)
Mietin että josko mekin sitten joskus se neljäs vielä..
mies ei ihan välttämättä samalla lailla osaa "tiedostaa riskiä" ja olisi väärin hankkiutua raskaaksi ilman että molemmat sitä täysin haluaa. Lastakin kohtaan väärin. KYllä tuollaiset asiat on hyvä sopia selävsti.
mies tietää ettei vaimo syö pillereitä ja silti panee paljaalla. Mutta kyllä mä silti miehelle vielä asian selventäisin, ettei raskauden alkaessa ala sitten vaatia aborttia ja syytellä jne.