G: Minkä ikäisenä olet aloittanut seksielämän ja minkä kokoiset rintasi ovat?
Kommentit (34)
Tosin sillon oli pienemmät, oisko ollu 70E
Ja seksielämän aloitin 19 vuotiaana, eli kolme vuotta sitten.
20v, B-kupin rinnat. Mikä on teoriasi?
En ymmärrä, miten asiat liittyvät toisiinsa :O
Mikä on teoriasi?
seksielämän aloittaminen ja rintojen koko korreloivat keskenään: mitä varhemmin aloittanut seksielämän, sitä suuremmat rinnat aikuisiällä.
Geeneistähän rintojen koko ei ole kiinni, niin mistä sitten? Painonkaan en ole huomannut vaikuttavan yhtä lailla.
ap
isot tissit, nuorena naimaan???
Siis naiminen ei ole seurausta tisseistä, vaan tissit naimisesta.
ap
Mikä on teoriasi?
seksielämän aloittaminen ja rintojen koko korreloivat keskenään: mitä varhemmin aloittanut seksielämän, sitä suuremmat rinnat aikuisiällä.Geeneistähän rintojen koko ei ole kiinni, niin mistä sitten? Painonkaan en ole huomannut vaikuttavan yhtä lailla.
ap
Kyllä geenit vaikuttavat, ja myös painokin. Paino yleensä lisää rintojen kokoa myös. Ja teoriasi oli aika hapara, moni isorintainenhan ketjussa kertoi, että seksielämä alkanut 18-20 vuotiaana. Ja moni pienirintainen taas kertoi olleensa nuori, kun seksielämä alkoi.
isot tissit, nuorena naimaan???
Siis naiminen ei ole seurausta tisseistä, vaan tissit naimisesta. ap
terv. seiska
isot rinnat, eli geenit vaikuttaa kyllä myöskin tässä asiassa. Samoin kuin pituus, iso nenä, kiharat hiukset jne.
Mikä on teoriasi?
seksielämän aloittaminen ja rintojen koko korreloivat keskenään: mitä varhemmin aloittanut seksielämän, sitä suuremmat rinnat aikuisiällä. Geeneistähän rintojen koko ei ole kiinni, niin mistä sitten? Painonkaan en ole huomannut vaikuttavan yhtä lailla. ap
Kyllä geenit vaikuttavat, ja myös painokin. Paino yleensä lisää rintojen kokoa myös. Ja teoriasi oli aika hapara, moni isorintainenhan ketjussa kertoi, että seksielämä alkanut 18-20 vuotiaana. Ja moni pienirintainen taas kertoi olleensa nuori, kun seksielämä alkoi.
kävi ilmi, että rintojen koko ei ole geneettistä. Poikkeuksia näkyy olevan, ainakin palstalaisten keskuudessa, tosin kuin minun lähipiirissäni. ap
isot rinnat, eli geenit vaikuttaa kyllä myöskin tässä asiassa. Samoin kuin pituus, iso nenä, kiharat hiukset jne.
Paitsi äidilläni ja mummollani ei ole näin isot rinnat kuin mulla, en siis tiedä mistä olen ne perinyt.
22 v. ja F-kuppi, äidillä ja mummulla myös
paikkaansa, ja kuulosti kyllä ihan pimeältä teorialta. Ja kyllä geenit vaikuttaa tässäkin asiassa, ja paino lisää monilla kokoa rinnoissa. Minä ainakin kun kaksikymppisenä lihoin, niin kuppikoko kasvoi kyllä. Seksielämäni alkoi 18-19 v. ja kuppikoko oli D silloin.
ja rintoja oli tuskin lainkaan. Pikkuhiljaa kasvoivat jopa 70A ;D
Lapsien myötä on täytettä tullut lisää ja rinnat 75C ja odotus/imetysaikana täyteläiset 75D jopa F
Ja kyllä se lihominen lisää rinnankokoa, kuten laihtuminen pienentää sitä.