Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tosi loukaantunu , mieheni kommenteista.

Vierailija
16.01.2011 |

Kysyin miksi halaa minua analiin. Sanoi että minua on rumpattu etureikään, liikaa. Ollaan oltu kauan yhdessä ja muutama lapsikin tehty. Vaan ne kolme suhdetta ovat sotkeneet minut, ennen häntä. Onko tämä normaalia vai mitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on kyllä ihan oikeus loukkaantua.. miehesi oisi voinut kyl vastata toisin.. en tajua, et miehet ei ajattele yhtään mitä suustaan päästää.

ja millä hetkellä.. sinuna nostaisin kissan pöydälle ja keskustelisit miehesi kanssa asiasta.. muuten asia voi alkaa hiertää välejänne ja kuitenkin se on aika pieni asia mistä voi päästä ylitse.. itse tekisin kaikki asiat toisin ja selvittelisin riidat kunnolla niin ettei jää hiertämään... se ero kaan ei ole kovin mukava.. en siis tarkoita, että olette eroomassa.. mut jos jää vain miettimään ja pohtimaan ei saa vastauksia..

Vierailija
2/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halata? Rumpata? Liikaa? Kerro tarkemmin.

Kysyin miksi halaa minua analiin. Sanoi että minua on rumpattu etureikään, liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halata? Rumpata? Liikaa? Kerro tarkemmin.

Kysyin miksi halaa minua analiin. Sanoi että minua on rumpattu etureikään, liikaa.

Vierailija
4/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen into anaaliyhdyntään voi todellakin johtua siitä, että heidän pitäisi olla jotenkin erityisasemassa edellisiin verrattuna.

Jos naisella on ollut kiihkeä nuoruudenrakkaus, jossa yhdyntöjä on ollut useita vuorokaudessa. Sitten takana on pikasuhteita ja joitakin pidenmpiä avosuhteita, niin vaikeahan miehen on tuntea itsensä mitenkään erityistapaukseksi. Pidemmässä suhteessa nainen kokeilee seksistä kaiken mahdollisen, mutta nykyinen mies pääsee niistä osalliseksi vain kuulemalla pieniä vihjailuita, että onhan nuo jo kokeiltu moneen kertaan.

En ole mikään neitsyyden ihailija, mutta vaikea nykyisen miehen on kilpailla kaikkia entisiä ihania kokemuksia vastaan. Muistotkin yleensä vielä kultaantuvat, vaikka johonkin ne suhteet eksien kanssa ovat kaatuneet.

En usko kenenkään miehen täysin tottuvan ajatukseen, että ovat vain järjestysnumeroita ja parhaat seksikokemukset puolisolla ovat joidenkin muiden kanssa.

Vierailija
5/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta vuosien jälkeen aukenee, että haittaa aiemmat suhteet.

Oletko tiukka? Entäs jos miehesi haluaa tiukempaa koloa välillä ja tarkoittaa vaan sitä.

Keskustelkaa!

Vierailija
6/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ite kävin eile ostaa kanss tikkukaramellin. kassatäti hymyili ja olin innoissani.