Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko kausi-influenssarokotteen?

Vierailija
16.01.2011 |

Olen raskaana ja tämän vuoksi kuulun riskiryhmään, joten saisin tuon kausi-influenssapiikin. Epäröin vielä, että pitäisikö se ottaa vai ei. Siinä kuulemma on myös sikainfluenssaa vastaan suoja, mutta sitä narkolepsiaa aiheuttanutta tehosteainetta ei ole. Oletteko te muut uskaltaneet ottaa? Harmittaa kun se narkolepsiakohu sai minut pelkäämään lähes kaikkia rokotteita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aika myöhään havahduin että sekin pitäisi ottaa..no aika on varattu 24.1. Itse ostetaan rokote, emme kuulu riskiryhmiin. Sikainfluenssarokotekin otettiin silloin kun sen sai ja ei tullut mitään kummempia siitä, lievää päänsärkyä ja lämpöä vähän.

Vierailija
2/6 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lapset ovat saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta 1 vee isaan 42 vee. Viime vuonna otettiin adjuvantillinen rokote samalla porukalla, eika ollut sivuvaikutuksia. Olen ottanut tavallisen influenssarokotteen myos raskaanaollessa (3 lasta). Ihan terveita lapsia ovat. ;-)

Vierailija
4/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pelättävää. Enemmän pelkäisin sitä, että jos sikainfluenssa iskisi ja istuisi sitten teholla lapsen vieressä ja katuisi sitä rokotteen ottamatta jättämistä...

Vierailija
5/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös viime vuonna otin sika-influenssarokotteen, silloin tuli käsivarsi vähän kipeäksi, nyt ei tullu kummempia oireita.

Vierailija
6/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko neuvolassa kerrottu/suositeltu sinulle kausi-influenssarokotteen ottamista?

Minulle ei. Kyllähän ne kampanjat muutenkin oli näkyvillä, mutta mietin vaan miten paljon tämä vaihtelee neuvola ja TH kohtaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme