G:Nimi jota et todellakaan antaisi lapsellesi?poika&tyttö
Laitetaan sellasia nimiä joita nykyään käytetään.
Tuukka ja veera
Kommentit (100)
Veeti, Leevi, Mico, Aada, Aava, Isla.
Anni, Aino, Sara, Siiri, Laura, Anna, Emma, Sofia, Oona, Enni, Lotta, Joona, Aleksi, Lauri, Eemil, Tuomas, Eero, Santeri...
vaikea mainita yhtä, kahta. Mutta mielestäni kaikki muut Jllä alkavat ovat kauheita paitsi pojista Johannes ja Juhani, tytöistä Jenny ja Julia. Aivan kaameita nämä Jimit ja Jeret ynnä muut Joret, samoin kuin kaikki Janikat ja Janetet ja vielä niistäkin väkisimmin väännetyt, tyyliin Jemissa ja Janella ymymym. HYI!
Eipä voi kun ihailla näitä runotarten hellimiä lahjakkuuksia jotka herran vuonna 2005 laittoivat mahtavat nimirimpssunsa todisteeksi luovuudestaan, jälkipolville opin ojennukseksi ja kertomukseksi omasta mielenterveyshistoriastaan! Ollos ylistetty, oi internetti ja kaikki vauva-palstalla sanaisen arkkunsa availevat!
ps. Ehkä mä antaisin omani nimeksi vaikka Väinämö? Oisko se hieno? Vai että ihan "oksennus tulee" joltakulta ventovieraalta kun niin kamala on lapsen nimi.....
täältähän saa hyviä nimivinkkejä.
T:Äiti, jonak toisen lapsen nimi alkaa J:llä ja toinen on Niko...
Toisekseen vältän nimiä almanakan ulkopuolelta. Lapsella on oltava nimipäivä.
Nico, Miro, Mirko ainakin on jotenkin outoja mun makuun. Ei ikinä mun lapselle. Samoin Sade, Lumi, Pyry -tyyliset.
Anteeksi niille, jotka tämän nimiset lapset omaa, mutta makuasioista ei voi kiistellä...=)
harvinaisia, kun harvemmin ovat kauniita...
Paljon on tyttöjen nimiä joita en niin pidä mutta mitään inhokkia ei nyt tule mieleen.
Tytöt: KIA,ADA/AADA,ALISA,AURORA,JESSICA/JESSIKA,JANICA,JANITA,JENNICA,ELLA,ARIELLA,LUMIKKI,ADELE,...
Pojat:
NIKO/NICO,ONNI,VALTTERI,CASPER,LEEVI,VEETI,LUKA/LUCA,EETU,ILKKA,....
Ei kukaan fiksu jaksa ryhtyä tällaiseen ketjuun nimiä haukkumaan.
mut enpä mä tehnytkään nimeä valitessani mitään galluppia jotta mahd. moni pitäisi nimestä....itse pidämme ja se riittää.eikä kuitenkaan ole niin erikoinen että laosella olisi joutua kiusatuksi...
-mitään yleistä (ella, emma, niko yms.)
-mitään jota ei osaa sanoa kuin suomalaiset (kyösti, yrjänä yms.)
-sellaista jota suomalaiset ei osaa sanoa (jimmy, chloe, jessica yms.)
-mitään jonka kaverini ovat varanneet (olivia, jemina, kia yms.)
-vanhempien nimiä (henna, juulia, antti, jesse yms.)
-mitään jonka nimisiä tunnen (roni, toni, maria yms.)
-mummojen ja ukkien nimiä (raimo, jouni, merja, arja, sari yms.)
-isomummojen ja isoukkien nimet (elsa, helmi, paavo, pentti yms.)
-mitään mitä mieheni ei hyväksy (eli ne loput nimet!)
meillä ei ole mikään helppo homma! kuitenkin olemme keksineet lapsellemme hyvän nimen :)
tosin se alkaa J:llä mutta kukaan ei ole vielä maininnut sitä....
saittepa mut hyvälle tuulelle.
Lapseni nimi oli kahdesti, mutta mun ja miehen nimeä ei kertaakaan :-)
Jeeli, Jael,Jarkko,Jarmo,Jeremias,Jere,Juho,Jukka,Janina,Jenni,Janna,Jasmin,Jessika ,Joona.....
siis ei inhoa noita nimiä vaan ei laittaisi niitä omalle lapselleen.
en inhoa mitään nimeä, jotkut on minusta kylläkin rumia kuten kullervo mutta ei haittaa jos muilla on niitä, jääpähän hyvät nimet meille :)
T: sohvi, Aada...
P: Eetu, Yrjö, Erkki....
yleensäkin kaikki nimet joissa on c-kirjain ärsyttää