Ketä julkkista miehesi muistuttaa?
Kommentit (40)
kun mies oli kalju.. nyt hän on kasvattanut hiukset näyttää hiukan esko eerikäiseltä..
mut nyt kun alko miettiin niin mun mieheni muistuttaa eniten Timo Koivusaloa Pekko Aikamiespojan roolissa :D
ja Sinä jonka mies muistuttaa H-P Björkmania.. OOON KADE.!
ehdottomasti.Muutamat ovat sanoneet Tommi Evilän näköiseksi, no...ehkä 10v. sitten.
Seppo Laine. mm Turhapuron lottovoittajassa Herra Tossavainen ihan ilmetty mun mies :) hehe
tai sitten Mr Bigin pikkuveli :-)
itseään, kun sattuu olemaan se julkkis ;). Tai siis työnsä puolesta tunnettu henkilö.
Sulla on sitten hot mies.:)
Oma muistuttaa Peltsiä, siis YleX:n entistä juontajaa.
mutta sillä on Brigitte Bardot'n ripset.
mun miestä sanottiin nuorempana Matti Nykäsen näköiseksi...onneksi ei kuitenkaan muistuta sitä nykyistä versiota.
No niin mun exääkin, ja siis se oli kyllä oikeesti Masan näköinen (silloin alle kolmekymppisenä).
Nykyinen muistuttaa Kimmo Timosta.
Tv:n Housen tyyppiä, moni sanoo. En tunne ohjelmaa, mut jossain kuvissa olen nähnyt. Nuorempana, kun miehellä oli pitempi tukka (kiharapilvi), hänet jopa ilmoitettiin John McEnroe -lookalike -kilpailuun, ja ihan syystä! Kuin kaksi marjaa!
Tv:n Housen tyyppiä, moni sanoo. En tunne ohjelmaa, mut jossain kuvissa olen nähnyt. Nuorempana, kun miehellä oli pitempi tukka (kiharapilvi), hänet jopa ilmoitettiin John McEnroe -lookalike -kilpailuun, ja ihan syystä! Kuin kaksi marjaa!
luin että kirahvupili, vieläkin naurattaa.
no on sanutte että tommi evilän kanssa samaa näköä :)
ja itse en tätä yhdennäköisyyttä edes tajunnut, ennen kuin kaverini huomautti asiasta.
Kukaan ei kuitenkaan usko, mutta miestäni on usein sanottu Johnny Deppin näköiseksi. Samanlaiset silmät + kasvojen malli ja samanlainen hiustyyli aiheuttivat aikanaan yhdennäköisyyttä. Kunnes mieheni leikkasi siistin lyhyen tukan.. Kasvoissa on samaa edelleen kyllä.
Itseäni on verrattu siihen sarjan NÄKIJÄ pääosan esittäjään.
jere karalahtea (tosin vain ulkoisesti :D)
Se on muuten TÄYSIN kun mun appi,appi on vaan vielä pahempi,ei osaa olla yhtään hellyyttävä niinkuin Homer joskus jopa on kun katuu tms.