Riideltiin juuri miehen kanssa.
Lähinnä koska olen niin väsynyt. Lapset on 1v3kk ja 2kk, pärjään kyllä tosi hyvin mutta valvominen pakkautuu välillä ruuhkahuipuiksi väsymyksessä. Tänään tuntui että kaikki menee pieleen, eikä päästy viikkokauppaankaan kun auto on jäätynyt hankeen kiinni. Mies olisi halunnut lenkille,mutta ei löytänyt jotain takkia ja veti kaikki vaatteensa keskelle lattiaa siivotakseen vaatekaappinsa. siihenhän ne jäi.
Meillä ei mene mikään paikalleen jos minä en laita, ja kun menen illalla aikaisemmin vauvan kanssa nukkumaan on illan tiskit vielä pöydällä/tiskikoneessa pesemättöminä. Mies ei mieti mistä minkäkin ruoan saa tehtyä tai onko mitään valmiina.
Pieniä asioita, mutta alkoi harmittaa. Sanoin kovilla sanoilla miehelle, että tuntuu kuin kantaisin itse koko perheen, josta hän tietysti loukkaantui. Tekee kuitenkin paljon myös.. joskin voisi minusta olla jotenkin vastuullisempikin.
Ensiviikko hirvettää jo etukäteen, kun miehellä on harrastukseensa liittyviä menoja ja minun pitää tehdä kauppamatkat rattailla lasten kanssa hangessa.. mies on ensi viikolla lasten valveillaoloaikana paikalla noin tunnin päivässä.
Jännittää mitä seuraa kun mies tulee lapsen kanssa kaupasta.
Kommentit (26)
On se tosiaankin hirveätä jos kantakaupungissa ei pääse liikkumaan eikä mies ole kuukauteen saanut autoa pois kaivettua. Eikö se auto silloinkaan lähtenyt irti, kun kaupunki vei sen hinausautolla varikolle kun kadut väkipakolla aurattiin.
Kauppareissuille käy myös bussi, ratikka ja taksi.
mutta ei se niinvain käy kahden lapsen kanssa. Vai onnistuisiko se pulkka-ratas -yhdistelmä? En ole kyllä kokeillut. ap
Miksi et ole kokeillut?
Meillä oli kaksostenrattaat ja vedin pulkkaa. Jos ei ollu paljon kantamuksia, otin sen repun selkään. Vaippapussi kulki rattaiden korissa tai vauvan kopan päällä.
että ei ne miehetkää ole ajatustenlukijoita eli jos haluuaa yksin sinne saunaan niin siitä voi myös mainita...
minä teen niin joka viikko. t autoton yh
EI todellakaan ole mikään ihme se. Sen sijaan kannattais vähän miettiä tota kauppa-asioiden hoitoa. Iso reppu (siis tarkoitan nyt oikeasti ISO, vähän sellanen rinkkatyylinen) ja sitten kunnon kangaskassit käteen. Pulkka on myös erittäin näppärä.
Terveisin autoton perhe
tuli myös lapset pienellä ikäerolla ja kyllä se eka puol vuotta oli valvomisineen rankkaa. Välillä teki mieli palauttaa koko vauva takaisin.. Mutta nyt on ihan iisiä jo kun täällä temmeltää 1 ja 2 vuotiaat. Sano sille miehelle ihan suoraan asiat. Keskustelkaa väsymyksestä ja armahtakaa itseänne, kun on kaks pientä niin se on ihan ok olla väsyny ja kärttyisä välillä. Me ollaan muuten käytetty kans pulkka ja rattaat yhdistelmää.