inhootteko fraaseja työhakemuksissa?
siis jotka luette niitä "olen nopea oppimaan" "työ tekijäänsä opettaa" and so on...vai voiko ne joihinki käydä?
Kommentit (5)
siis jotka luette niitä "olen nopea oppimaan" "työ tekijäänsä opettaa" and so on...vai voiko ne joihinki käydä?
eka on kohtuullisen asiallinen vaite; toinen puolestaan on minustakin lattea ja kulunut "fraasi". Lisaksi se on sikali idioottimainen etta jos uskoisi tuohon, periaatteessa tyohonoton voisi tehda arpomalla koska tokihan kuka tahansa sen voisi tekemalla oppia... Eli kylla, inhoan tuota numero kakkosta. Inhoan myos liki vastaavaa englanniksi: "I have been in the school of hard knocks"...
Ensin mainittua käytän lähes poikkeuksetta. Lähinnä siksi että en saa sitä muotoiltua mitenkään paremmin. Vai onko se sellainen asia mikä on jo itsestään selvyys ja pitäisi jättää kaikista hakemuksista pois.
Toiseksi mainittua en käyttäisi mistään hinnasta, aika lattea.
Paljon puhutaan latteista hakemuksista ja kuluneista lauseista mitä niissä käytetään. Kannustetaan tekemään persoonallisia hakemuksia. Vittu kun ei kaikilta onnistu! Kaikkeni koetan ja silti saan töitä vaan siivoojana...
on oikeasti aika suhteellista, miten sen voit todistaa? ap (siksi laitoin ajattelin sen olevan itsestäänselvyys. Kaikkihan, ainakin, jotka niin hienoa työpaikkaa hakevat kuin sillä hetkellä kyseessä on, ovat nopeita oppimaan ;) )
minusta sen pitää olla asiallinen. Persoonalliseksi riittää se, että se kertoo minusta ja minun oivallisista ominaisuuksistani.
Totta kai työ tekijäänsä opettaa.