Mistä sinä kutiat?
Kommentit (5)
Kyljestä joku saattaa onnistua.
Kummipoika taisi viimeksi yrittää, en muista milloin.
Kutian eniten navasta, kyljistä, mahasta ja kaulasta:D
Yks taksikuski joka asuu Lohjalla ni me käyään siellä aina välillä ni se kutittaa mua aina siellä ku ollaan:D se ottaa syliin ja mä joudun makoileen sillee että oon sen sylissä ja mun pää on lattiassa, sitte se nostaa vähän mun paitaa ja alkaa vähän sormella tökkimään mun napaa, mahaa ja kylkiä!! Sitten mä kysyn siltä parhaalta naistaxikuskilta että miks se aina kutittaa mua ni se sanoo "mä oon sellane kutittajatäti" tai sitte "sä oot vielä nii pieni ni sua pitää kutittaa" mutta mä en oo pieniku mä oon jo 11!!!!!
Kaikkialta, niska, kyljet, maha, reidet, polvitaipeet ja jalkapohjat.
Eräs kaverini kutitteli viimeksi varpaitani, en muista miksi mutta se oli hauskaa : )
Mie kuttiin enite varpaist ja kylkeist!
Miu äiti kutitti minnuu viimeks varpaist ja kylkeist, hän herätti miut aamula enne ku kukkokaa laulaapi ja sannoi että 'nyt mie kutitan että pissit houssuu' miut olttii siottu X-asennttoo joillai liinoil sänkkyy kii ja miulla ei ollu mittää vaatteit päällä! Ei ettes alusvaatteit! Mie olliin iha alasti äitin etessä! Sitte hän alkkoi miua kutittellee ja mie nauroin! Sitte hän löysi miun navan! Mie en etes tienny että mie sielttä kuttiin! Hän kutitteli miua hetken ja haki ulkoo lunta ja laitto miun mahan päälle, sitte hän haki jääpaloja ja alkko niillä hierommaa miun koko kehoa! Mie olin sillon 15 vuotta kunse tapahtui
Vatsasta en kutia oikeastaan ollenkaan, mutta polvet ovat herkkä paikkani. En muista, kuka olisi viimeksi kutittanut...