mun lapsi on niin itsekäs....
8vee poika ei osaa ajatella ketään muita kuin itseään. heräsi äsken ja laittoi telkkarin päälle vaikka on miljoona kertaa ollut puhetta että ääntä ei laiteta ennen kuin kaikki herää. no siskonsa herätti. vituttaa tommonen itsekäs paskiaisenalku.
sanoin siitä, että pitää ajatella muitakin kuin itseään,pentu vastasi vaan, ettet sinäkään ajattele muita kuin itseäsi, tekisi mieli pestä näistä pennuista kädet kokonaan.
Kommentit (11)
Menepä ajoissa nukkumaan, ajattele velvollisuuksiasi vanhempana.
kertaa eikä silti mene perille, niin vähän huono juttu. ja mä olin jo hereillä, menen nukkumaan yhdeksältä niinkuin pennutkin, että mua se ei häiritse, mutta herättää siskonsa joka kerta tolla telkkarin kattomisella...
Laittaa kuulokkeet päähän, jos rupeaa katsomaan telkkaria ennen kuin muut on heränneet.
Laittaa kuulokkeet päähän, jos rupeaa katsomaan telkkaria ennen kuin muut on heränneet.
itsekäs sika kun isänsä. ja isää nyt haukun itsekkääksi siaksi.
Jos siis me muut ei olla sitä ennen herätty.
Klo 8 on ihan ok heräämisaika vkonloppunakin 8-16 työtä tekevälle, niin pysyy rytmi hyvänä.
Aiemmin nukkumaan jos et jaksa lastesi kanssa itse herätä.
Töpseli illalla irti niin ei katso telkkua ilman lupaa.
kannattaisko opetella lukamaan??????????????
hyvä idea, sitten tarttis vaan kattoa metrin päästä...
Meillä on kahdet kuulokkeet. Toisessa on neljän metrin johto, toiset on johdottomat.
kannattaisko opetella lukamaan??????????????
Mikset kieltänyt lastasi?
Vai oletko niin huonosti kasvattanut lapsesi, etteivät he tottele sinua?
johdot irti illalla ja laitat tyynysi alle sillähän toi ratkiaa.tv:tä ei katsota ennen kuin annat luvan ja johdot eräs tuttava perheen isä otti aina töihin lähtiessä johdot tietokoneesta irti, ettei pennut käyneet netissä ennen kuin oli tullu itse kotiin valvomaan.
8-vuotias osaa parhaimmillaan ottaa muut huomioon ajoittain, ei sen enempää. Kirjoitapa isohko lappu siihen television sivuun, että ääni hiljaiselle, jos muut nukkuvat. Sulla on ilmeisesti itse aiheutettua univelkaa, kun olet tuollainen lapsellinen kiukettelija viestissäsi.