Onpas 'Kalastajan vaimo' erinäköinen näissä kuvissa!
http://magicpoks.indiedays.com/
En tunnistaisi, ellen tietäisi kuka on kyseessä!
Kommentit (37)
Kalastajan vaimon kuvia? En jaksanut selata kuin muutamia.
http://magicpoks.indiedays.com/2011/01/15/onnea-1-vuotiaalle-indiedayss…
Kalastajan vaimon kuvia? En jaksanut selata kuin muutamia.
Kuten he kaikki.
En tiedä, pohdin tässä tuon hurjan pitkän tyylisuuntauksia -ketjun innoittamana, että mua ei nämä muotiblogit häiritse oikeastaan ollenkaan. Esim. Kalastajan Vaimolla on mielestäni tosi kivoja vinkkejä hiuksiin, meikkeihin, pukeutumiseen. Näyttää hyvältä niin Gina Tricot kamppeissa kuin jossain Sandin farkuissakin. Tietenkin kaunis ihminen näyttää kauniilta kaikessa.
Samaan hengenvetoon on pakko myöntää eten seuraa ihan kauhesti muotiblogeja, mutta ne joihin olen tutustunut, mm. Kalastajan Vaimo osaavat yleensä nähdä vaatteen kauniina tai käyttökelpoisena vaikka siinä ei lue kissankokoisella GANT etumuksessa.
Samoin siitä tykkään, että pistävät rehellisesti itsensä, kroppansa hiuksensa ja tyylinsä peliin. Ei mitään peilin kautta otettuja utuisia kuvia ja sitten muun perheen elämä esiteltynä blogissa
Näyttää ihan nelikymppiseltä tädiltä näissä, ei yhtään normaalin raikkaalta Johannalta. Oli outo katsoa...
Asuu pikkukaupungissa, käy töissä ja jumpassa. Mikä siinä on sen kiinnostavampaa kuin omassa elämässäsi?
Onhan sullakin aikaa lukea muiden blogeja ja miettiä tänne kommenteja niin ilmeisesti sinullakin on aikaa tämmöiseen niin miksi heillä ei olisi aikaa bloggailuun. Eikä se ole pinnallisuutta jos pitää kauniista asioista.
Sopivan hoikka. Katsokaa käsivarsia. Ei ole anorektikon olkapäät ja "allit". Näyttää ihan ikäiseltään. Kateellisia olette. Teistä puoletkaan ei ole yhtä sporttisen ja hyvän näköisiä.
M33
Kuka on Kalastajan vaimo ja missä hänen kuvansa ovat?
Kuka on Kalastajan vaimo ja missä hänen kuvansa ovat?
Onhan sullakin aikaa lukea muiden blogeja ja miettiä tänne kommenteja niin ilmeisesti sinullakin on aikaa tämmöiseen niin miksi heillä ei olisi aikaa bloggailuun. Eikä se ole pinnallisuutta jos pitää kauniista asioista.
liikkeellä. On kyllä todella kaunis nainen ainakin mun mielestä, miehensäkin on tosi hyvän näköinen. Veikkaan, että moni eukko täällä olis onnellinen tollasella ulkonäöllä.
Toisena ulkosuomalaisena saa taas huomata, etta helvetin kateellista porukkaa me suomalaiset. Havettaa ihan suoraan sanottuna, etta pitaa olla niin epavarma ja kateellinen, etta taalla ruoditaan tallaista. Noloja olette itse, eika tama kyseinen blogin pitaja.
Etta jos on aikaa muorilla roikkua jossain vauva foorumilla, niin ei sita itsekaan varmaan kiireinen siella olla. Molemmat tyossakayvia naisia ja vapaa-aikansa kukin kayttakoon niin kuin itse haluaa.
Minä, mun lenkkitossu, mun pylly, mun tukka, mun vaatemytty, mun huulet, mun laiha reisi... Oikeasti, tällaistako on blogin pitäminen ja seuraaminen? Saako noista sanoa, että onpä itsekeskeistä ja tylsää vai onko silloin vain kateellinen? T. tietämätön kotiäiti
Itse pidän blogia ja kyllä, minä kerron siellä minun harrastuksestani ja muista minua kiinnostavista asioista, omasta näkökulmastani. Se kai on aika monen blogin tarkoituskin?
Eihän niitä ole pakko lukea jos itsekeskeisyys häiritsee..?
..NO HUH??????..ihan nuori ihminenhän hän on..kaunis niin ulkoisesti kuin sisäisestikin..niin hienosti osaa suhtautua negatiivisiinkin hyökkäyksiin..