Onpas 'Kalastajan vaimo' erinäköinen näissä kuvissa!
http://magicpoks.indiedays.com/
En tunnistaisi, ellen tietäisi kuka on kyseessä!
Kommentit (37)
Jotain tiettyä "kypsyyttä" löytyy kasvoissa, mutta ei huonolla tavalla. Kaunis nainen ja kylläkin hyvin hoikka.
Tosi yllättävää. Tietää näköjään omat hyvät kuvakulmansa kun itseään kuvailee. On juu vähintäänkin "kypsän" näköinen 29-vuotias, mutta noi hörökorvat oli isoin yllätys!
Ja hei dagens: oliks toi outfit nyt kauheen viimeistelty???
Ei niissä mitään pahaa ole, söpöthän ne on, mutta hassua ettei niitä ole blogissa huomannut.
Tai ainakin minun silmääni (en ole mikään asiantuntija) oli jotenkin sekava linja: romanttinen Odd Molly -tyyppinen toppi, paljettibleiseri jonka voisi kuvitella olevan jonkun viisikymppisen vaatekaapista, teinityyliset housut ja sitten tuommoiset huomiotaherättävät, hienot kengät. Eivät jotenkin sovi yhteen.
Näyttävät ihan filmitähdiltä kun seisovat noiden sponsorilakanoiden edessä.
...ja ihmettelen vaan miten jollakin on tohon kaikkeen aikaa. Kuvaaminen kirjotteleminen ja jatkuva shoppailu - ilmeisesti kotiäiteinä.
Hyvännäköisiä naisia ja kauniit kodit, mutta itselle herää vain kysymys, että sitä elämä vaan on materiaalia? ja mikä tyyny - kasisaippua yms pusero sopii minkänkin kanssa...?
Pinnallisuus ahdistaa ja materiaalilla mällääminen..
...ja ihmettelen vaan miten jollakin on tohon kaikkeen aikaa. Kuvaaminen kirjotteleminen ja jatkuva shoppailu - ilmeisesti kotiäiteinä.
Hyvännäköisiä naisia ja kauniit kodit, mutta itselle herää vain kysymys, että sitä elämä vaan on materiaalia? ja mikä tyyny - kasisaippua yms pusero sopii minkänkin kanssa...?
Pinnallisuus ahdistaa ja materiaalilla mällääminen..
Vaikka ihminen olisikin kiinnostunut vaatteista ja sisustuksesta, ei se tarkoita etteikö elämän muilla osa-alueilla voisi olla hyvinkin syvällinen ja herkkä. Näin naisten blogien tarkoitus on puhtaasti viihteellinen; tuoda vähän iloa ja hömppää meille lukijoille. Vähän niinkuin naistenlehdet tai seiskapäivä. Et selvästikään ole kohderyhmää, jos et tykkää kauniista asioista ja materiasta. Minä tykkään, vaikken sitä ympärilleni mitenkään erityisen paljon haalikaan.
Tämä siis kommenttina myös paikalla olleelta. Kivat juhlat!
nuorekas vaatetus. Kuvista päätellen näyttää viihtyneen kemuissa, vaimolla taas oli vähän vaivautuneempi ilme ainakin poseerauskuvissa.
Tumma nainen ei näyttänyt niin puusta tipahtaneelta, ehkä tottuneempi juhlija.
Minä olen luullut että olisi n. 35v :O
pitää suosittua blogia. Minäkin tunnen hänen vaatevarastonsa melkein paremmin kuin omani. Elää kiinnostavaa elämää Norjassa.
mutta kauniita olivat kyllä kaikki kolme.
Niin, näkee hyvin että osaavat nämä dagens outfit -kuvaajat hyvin tietävät, mistä kulmasta kuvata itseään.
Mutta noin Kalastajan vaimon hörökorvat on liikuttavat, ei tynny yhtään niin ärsyttävältä tyypiltä enää!
vaatemytty, mun huulet, mun laiha reisi...
Oikeasti, tällaistako on blogin pitäminen ja seuraaminen? Saako noista sanoa, että onpä itsekeskeistä ja tylsää vai onko silloin vain kateellinen?
T. tietämätön kotiäiti
vanhentaa kasvoista nuoruutensa ohittaneita naisia
Kalastajan vaimolle tekisi hyvää muutama gramma kasvoihin, nuorentaisi. Samoin korvakäsittely.
Kaunis on mutta liian laiha tällä hetkellä (kuten on itsekin valitettanut joskus blogissa). Hänen miehensä on myös todella hyvännäköinen!